DilliMusic Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 kan ikke g inn på denne mappa. det klikker hvis jeg prøver. kommer at jeg må sende rapport. lime wire startes heller ikke opp. prøv reinstall og alt men incomplete mappa ble ikke borte etter at jeg uninstallerte limewire. pøvd å få bort mappa med removeonboot men det funka ikke. prøvde å skifte navn med samme prg det funket. men den klikker for det og kan ikke slettes. er desperart etter å få fjernet den mappa.
abze Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 du kan prøve med denne http://www.softpedia.com/get/System/System.../Unlocker.shtml
abze Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 (endret) det var merkelig, hjelper meg alltid her :S og du har selvfølgelig slettet alt i folderen? Kan det vær at du har fått noe humbug, som skjuler seg i folderen. Velg å se alle filer, i folder options! Endret 26. august 2006 av abze
Maxila Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 (endret) kan ikke g inn på denne mappa. det klikker hvis jeg prøver. kommer at jeg må sende rapport. lime wire startes heller ikke opp. prøv reinstall og alt men incomplete mappa ble ikke borte etter at jeg uninstallerte limewire. pøvd å få bort mappa med removeonboot men det funka ikke. prøvde å skifte navn med samme prg det funket. men den klikker for det og kan ikke slettes. er desperart etter å få fjernet den mappa. 6745537[/snapback] har du prøvd å fjerne den i sikkerhetsmodus? Endret 26. august 2006 av MAXILA
DilliMusic Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 pc'n vil ikke starte i sikkerhetsmodus. vet ikke hva det er. holder jeg musa på mappa uten og trykke kommer det også sånn at jeg må sende raport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå