Qwseyvnd 70 Report post Posted August 25, 2006 Hei folkens. Jeg lurer om det fins en program som starter opp en slags meny som jeg kan velge spill, musikk osv. Uten mus, direkte meny, uten jeg trenger å trykke *.exe fil. Quote Share this post Link to post
frodeaa 0 Report post Posted August 25, 2006 Hei folkens. Jeg lurer om det fins en program som starter opp en slags meny som jeg kan velge spill, musikk osv. Uten mus, direkte meny, uten jeg trenger å trykke *.exe fil. 6742190[/snapback] Hva mener du? Hoeres ut som du snakker om Start-menyen i Windows... Quote Share this post Link to post
Gjakmarrja 274 Report post Posted August 25, 2006 Hmm tror du leiter etter nytt alternativ til explorer.exe. Jeg vet det finnes, vent og du får svar. Quote Share this post Link to post
Goscinny 1 Report post Posted August 25, 2006 Du vil altså kunne trykke på en fil som inneholder snarveier til diverse sanger og applikasjoner med et grafisk grensesnitt? Da må du enten lage deg en egen .exe-fil eller liknendes skripting, eller lage en "webside" med linker rett til mappen eller filene. Goscinny Quote Share this post Link to post