Gå til innhold

K750i uten ringesignaler/kortsluttet?


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake begynte det å utvikle seg problemer med joysticken på K750ien. Etter tips fra andre så prøvde jeg å blåse vekk rusk og skit med komprimert luft. Det jeg glemte/ikke tenkte på var å skru av mobilen før jeg gjorde dette. Jeg tenkte ikke på at denne luften er kald, og at det kan oppstå kondens.

 

Det sier seg selv at det ikke er så bra for mobilen, og man får fort en "fuktskade" (les: kortslutning) hvis det går strøm gjennom kretsene. Jeg er ikke 100% sikker på om det var akkurat etter denne behandlingen at problemet oppsto, men etter et par dager oppdaget jeg at folk hadde ringt og sendt meldinger uten at jeg hørte dem, så det er nærliggende å tro det.

 

Er det noen som har vært borti noe lignende? Er jeg helt lost her, eller kan det være mulig å fikse? Jeg tenker ikke lenger på garanti/reklamasjonsrett på denne telefonen, for den har hatt sine turer i gulvet også. Jeg har åpnet mobilen og tittet litt rundt/fjernet litt rusk her og der (med det resultat at joysticken i alle fall fungerer nå), men uten noe resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...