Joachim_F Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Her er litt info om Gray Matter, det neste spillet fra skaperen av Gabriel Knight. I tillegg har vi de første detaljene om et nytt middelaldereventyr fra Spania. Les mer
Soth Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Ser faktisk litt lyst ut for adventure-sjangeren for tiden.
GerdElise Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Ser faktisk litt lyst ut for adventure-sjangeren for tiden. 6740744[/snapback] Ja heldigvis Dette spillet gleder jeg meg rått til! Jeg håper det blir fortsettelser også, -om spillet er bra, og det regner jeg med ^^ J. Jensen er god til å lage fengende og intelligente historier, jeg elsket Gabriel Knight serien, spesiellt treeren. Håper det virkelig blir en GK film en gang, det hadde vært artig og sett Gabriel i aksjon, lol. Artig fyr. Og i motsetning til så mange andre spill som er blitt filmatisert så har dette konseptet virkelig sjangs til å greie overgangen fra PC til filmlerret da det har gode rollefigurer og bra story
Anbefalte innlegg