Gå til innhold

Min HTC TyTN kan ikke motta/sende SMS *LØST*


EviLEddiE

Anbefalte innlegg

Har vært knallfornøyd med min HTC TyTN det halvannen døgnet jeg har hatt denne, men nå mistenker jeg at det kan være et alvorlig problem med denne enheten.

 

Telefonen klarer rett og slett ikke å vise innkomne SMS-meldinger! Det som skjer når noen sender en tekstmelding til meg, er at skjermen lyser opp (når den er i standbymodus), men selve meldingen kommer aldri opp på telefonen. Innboksen viser 0 meldinger. Jeg klarer heller ikke å få sendt SMS, ingen av de jeg har sendt til mottar SMS av meg.

 

Jeg har kjørt Operatørkonfiguratoren fra Dangaard, kan denne ha ødelagt SMS-innstillingene mine? Dessuten, når jeg er inne på Alternativer-menyen for å sjekke meldingsinnstillingene, står det en asterisk (*) foran SMS - men ikke på MMS.

 

Noen som har peil på hva som kan være galt? Er dette en DOA-sak? Eller er dette en triviell feil som skyldes en gal innstilling på telefonen?

 

 

EDIT: Så ut som at en hardreset fikk SMS-funksjonen til å funke igjen :-) Så nå blir det en del feilsøking framover for å se hvilke(t) program som har stelt i stand dette problemet...

 

EDIT2: Har nå installert alle programmene jeg hadde inne før hardreseten på nytt. SMS fungerer fremdeles helt fint. Hva kan ha skjedd da? No matter - ting funker slik som de skal igjen, det er det viktigste :-)

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...