Seifenblase Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hei! Jeg har en Plextor PLEXTOR CD-R PREMIUM 52x CD-brenner. Denne har fungert kjempeflott helt til den en dag begynte å bruke skrekkelig lang tid på å begynne selve brenningen av CDer. Dette gjelder forsåvidt også den andre brenneren jeg har i maskinen som også er en Plextor, men dette er en Plextor DVD-R PX-708A. Jeg har prøvd ut forskjellige programmer og det virker som om alle sliter med samme problem, utenom DVD-Decrypter (som man brenner DVD-ISO filer med). Til vanlig bruker jeg burnatonce (link), som både er kjappt og enktelt å bruke. Begge brennerne står i DMA MODE. Brenneren bruker ca. 15 - 20 min på å "Klargjøre brenning" og i denne perioden er den helt inaktiv. Etter dette begynner den å brenne på vanlig måte og er ferdig i løpet av 2-4 minutter. Jeg vet det ikke er noe gale med brenneren(e) for jeg har testet dem i andre maskiner, derfor lurte jeg på om det var noe jeg kunne gjøre, uten å installere Windows XP på nytt. Noen innspill? Legger ver noen bilder for å illustrere. Legg merke til at her har det gått 14minutter før det skjer noe. Brenningen fullføres etter 17 minutter og 33 sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå