SKAÐI Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Kan være jeg er helt på jordet, men kommer ikke på noen måte å sortere navn automatisk etter alfabetet... Som at man har mange navn, så sorterer man dem automatisk alfabetisk?
Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Navn blir sortert etter etternavnet om man skal sortere de alfabetisk.
SKAÐI Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 (endret) jaja, funker det Edit: hva hvem hvor? Endret 23. august 2006 av Best0
Fruktkake Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Uhm. Kanskje denne hadde vært noe for deg? Den har sikkert en funksjon som sorterer navnene alfabetisk. http://www.download.com/Easy-Address-Book/...ml?tag=lst-0-10
SKAÐI Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Ikke helt det jeg er på jakt etter, vill helst ha ei liste der jeg kan kopiere alle navn samtidig... Skal bruke det til å sortere musikk folk...
GeirGrusom Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Slik gjør du: start cmd hvis du har det i en tekstfil, skriv "type [tekstfil] | sort > C:\sorttext.txt" så lager den C:\sorttext.txt som inneholder en tekstfil som inneholder sortert data. Hvis du vil sortere på en annen måte, skriv "sort /?"
SKAÐI Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Slik gjør du:start cmd hvis du har det i en tekstfil, skriv "type [tekstfil] | sort > C:\sorttext.txt" så lager den C:\sorttext.txt som inneholder en tekstfil som inneholder sortert data. Hvis du vil sortere på en annen måte, skriv "sort /?" 6732195[/snapback] Dette skal inn i cmd da ? : "type musikk | sort > C:\sorttext.txt" ?
kjeklulf Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Det er kanskje en ide å fortelle hvilket program du har tenkt til å gjøre dette i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå