Jump to content
Sign in to follow this  
Ninjahamster

Komplett og returporto

Recommended Posts

Jeg har handlet en del på PS Data og Komplett. Noen ganger går ting i stykker, og man får dette godkjent som garantiretur og får tilsendt ny vare. Hver gang jeg sender tilbake ting til PS Data og Komplett legger jeg ved original kvittering fra Posten for portoutgiften TIL Komplett/PS Data. Denne teiper jeg på ett A4-ark og skriver mitt kontonummer hvor pengene skal betales til. PS Data betaler automatisk tilbake til denne kontoen hver eneste godkjente garantiretur uten noe mas fra min side. Komplett derimot... må mase og mase. Jeg sendte nettopp en mail til dem for å få en utbetaling for en nylig godkjent garantiretur. Dette har jeg flere rundt meg som også må gjøre gang etter gang. Er det slik man skal oppføre seg som "seriøs" selger når jeg som kunde faktisk har krav på dette? Dette er mer snakk om prinsipp og rettigheter fremfor en 100-lapp så vennligst ikke begynn å diskuter hvor mye/lite 100 kroner er.

Share this post


Link to post

Klart det ikke er slik det skal gjøres, men jeg synes ikke det er grunn å lage en helt ny tråd for dette, da dette har vært oppe til diskusjon tidligere.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...