Gå til innhold

Komplett og returporto


Anbefalte innlegg

Jeg har handlet en del på PS Data og Komplett. Noen ganger går ting i stykker, og man får dette godkjent som garantiretur og får tilsendt ny vare. Hver gang jeg sender tilbake ting til PS Data og Komplett legger jeg ved original kvittering fra Posten for portoutgiften TIL Komplett/PS Data. Denne teiper jeg på ett A4-ark og skriver mitt kontonummer hvor pengene skal betales til. PS Data betaler automatisk tilbake til denne kontoen hver eneste godkjente garantiretur uten noe mas fra min side. Komplett derimot... må mase og mase. Jeg sendte nettopp en mail til dem for å få en utbetaling for en nylig godkjent garantiretur. Dette har jeg flere rundt meg som også må gjøre gang etter gang. Er det slik man skal oppføre seg som "seriøs" selger når jeg som kunde faktisk har krav på dette? Dette er mer snakk om prinsipp og rettigheter fremfor en 100-lapp så vennligst ikke begynn å diskuter hvor mye/lite 100 kroner er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...