Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 har kjøpt meg nytt hk og cpu, og etter jeg fikk den sammen fant jeg ikke dvd brenneren i bios eller inne i windows, men det den sto under boot menyen på hovedkortet. hk er abit ab9. jeg har fikset slik at jeg ser dvd brenneren i windows men jeg får ikke brent på den. hvis jeg prøver å dra noe over til stasjonen får jeg bare beskjed om at den er skrive beskyttet. hva må jeg gjøre?
halnes1 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 har kjøpt meg nytt hk og cpu, og etter jeg fikk den sammen fant jeg ikke dvd brenneren i bios eller inne i windows, men det den sto under boot menyen på hovedkortet. hk er abit ab9. jeg har fikset slik at jeg ser dvd brenneren i windows men jeg får ikke brent på den. hvis jeg prøver å dra noe over til stasjonen får jeg bare beskjed om at den er skrive beskyttet. hva må jeg gjøre? 6727034[/snapback] Hva prøver du å dra over? Kan jo være det du drar over til brenner er skrive beskyttet.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 mp3 filer, .exe filer også videre.
halnes1 Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Du har vel lagt in driverene til det nye Hoved kortet? Hvilken brenner er det og hvilket brenner program bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå