Gå til innhold

TES: Få tak i Morrowind Collector's edition


Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt Oblivion en god stund, har jeg rett og slett gått lei av spillet og nå leter jeg desperat etter Morrowind. Men siden jeg er en såpass stor fan av The Elder Scrolls, nøyer jeg meg ike bare med det vanlige spilet. Nei, jeg må rett og slett bare få tak i Collector's utgaven av spillet.

Og nå har jeg brukt mangfoldige timer med jakt etter spillet på internett uten å finne en eneste side som selger Morrwind Collector's Edition.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i Morrowind Collector's edition?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner den ikke fordi den ikke heter den. Den heter The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition. Den inneholder kartet over Morrowind, manual og begge tilleggspakkene. Vet ikke om det er mulig å få tak i den i Norge. De hadde pakken i Aberdeen til 18 pund, tenker selv på å bestille. Det var en spillbutikk, husker ikke navnet.

Lenke til kommentar

Morrowind GOTY er ikke collectors edition.

 

Det er en egen greie. Husker ikke hva som følger med bortsett fra at jeg er rimelig sikker på at det var en statue av en Ordinator. I tilleg er det sikkert noe bøker å greier.

 

GOTY kan vel uansett være en ide å kjøpe siden da får du med begge utvidelsene..

 

Collectors edition kom jo med utgivelsen av spillet, så det er ikke noe utvidelser å få i den pakka.

Lenke til kommentar

Collectors edition var kjempefin. Stor sort eske, soundtracket på cd, en ordinator miniatyr i tinn, og en concept art-bok.

 

Hadde ikke min vært så forferdlig slitt skulle jeg tilbudt deg å kjøpe den, men etter alt for mange flyttelass tror jeg ikke det er så interessant lenger. Esken er bulkete, og soundtracket er borte.

Lenke til kommentar
Du finner den ikke fordi den ikke heter den. Den heter The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition. Den inneholder kartet over Morrowind, manual og begge tilleggspakkene. Vet ikke om det er mulig å få tak i den i Norge. De hadde pakken i Aberdeen til 18 pund, tenker selv på å bestille. Det var en spillbutikk, husker ikke navnet.

6725619[/snapback]

 

Men er Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Editionen en boks? Slik som Oblivion Collector's edition? Jeg har nemlig sett en slik boks som inneholdt spillet på et bildet...

Lenke til kommentar
Du finner den ikke fordi den ikke heter den. Den heter The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition. Den inneholder kartet over Morrowind, manual og begge tilleggspakkene. Vet ikke om det er mulig å få tak i den i Norge. De hadde pakken i Aberdeen til 18 pund, tenker selv på å bestille. Det var en spillbutikk, husker ikke navnet.

6725619[/snapback]

 

Men er Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Editionen en boks? Slik som Oblivion Collector's edition? Jeg har nemlig sett en slik boks som inneholdt spillet på et bildet...

6727990[/snapback]

 

Goty kommer i samme type cover som de fleste andre spill.

 

Jeg tipper det er denne du er på jakt etter:

B00005RD72.01._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

Er du heldig finner du kanskje en på ebay eller lignende steder :)

Lenke til kommentar
Du finner den ikke fordi den ikke heter den. Den heter The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition. Den inneholder kartet over Morrowind, manual og begge tilleggspakkene. Vet ikke om det er mulig å få tak i den i Norge. De hadde pakken i Aberdeen til 18 pund, tenker selv på å bestille. Det var en spillbutikk, husker ikke navnet.

6725619[/snapback]

 

Men er Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Editionen en boks? Slik som Oblivion Collector's edition? Jeg har nemlig sett en slik boks som inneholdt spillet på et bildet...

6727990[/snapback]

 

Goty kommer i samme type cover som de fleste andre spill.

 

Jeg tipper det er denne du er på jakt etter:

B00005RD72.01._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg

Er du heldig finner du kanskje en på ebay eller lignende steder :)

6728199[/snapback]

 

Jepp, floppy. Det er akkurat den jeg mener. Er det den du mener bamsemumsen? Er dette Morrowind game of the year edition? Har nemlig sitt at de sleger game of the year edition på et nettsted....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...