Gå til innhold

hjelp til en liten maskin til studier


Anbefalte innlegg

Heisann der. Jeg er på utkikk etter en liten bærbar jeg kan bruke på forelesninger og til hjemmearbeid. Denne er nødt til å være så liten som mulig uten at den havner i kategorien "håndholdt"

 

 

Jeg vil helst ikke bruke for mye penger på denne da jeg ikke har spesielt mye å rutte med som student. 12-13 laken maks!

 

Maskinen skal kun brukes til programmering i java og teksteditorer, så grafisk ytelse er overhodet ikke prioritert.

 

Kravene jeg stiller til denne maskinen er at den skal være så liten som mulig. Må ha støtte for WLAN, USB, Bluetooth, Batteritid og Linux (har hørt at linux kan være problematisk på bærbare). Alt annet ses på som bonus. Vekt kan ikke overskride 2 kg.

 

Jeg er åpen for forslag.

 

*EDIT*

Maskinen jeg nå vurderer er Dell Latitude D420 til 11,894kr

Takk Ar'Kritz

*EDIT*

 

Setter stor pris på profesjonell hjelp!

Takk

Endret av theRINCEWIND
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk Dell Latitude D420. 1,36 KG, 1,2 GHz Core Duo prosessor, pekepinne og vanlig trackpad, fingeravtrykksleser, blåtann, 1 GB RAM, (ekstern) DVD-brenner, 60 GB harddisk, tre års garanti og knallsexy design. Da kommer summen på rett under 14k. Jeg har hatt glede av min X1 i 1,5 år nå, og D420 er på mange måter arvtakeren til denne. Ett minus: ytelsen er ikke helt på nivå med større laptoper.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...