Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Den klassiske: Svarte ruter på cs 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

De svarte rutene/firkantene kommer opp på noen maps; de_aztec og noen aim maps, noen ganger bare når jeg skyter andre ganger kan det være når eg løper.. Kan det være skjermkortet som har en for høy klokkefrekvens? har ikke klokket skjermkortet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere?

Skrevet
Skjermkortet er definitivt ikke for varmt, kjører med en Zalman VF900cu kjøler på 35grader idle og 42grader load..noen som har link til en driver som skal fungere?

6723288[/snapback]

her

6723429[/snapback]

Hmmm, den driveren der kunne ikke kjøre cs 1.6 i openGL modus, kun som software...byttet tilbake igjen...bedre med optimal grafikk en nesten ingen grafikk...

Skrevet

6723288[/snapback]

her

6723429[/snapback]

Hmmm, den driveren der kunne ikke kjøre cs 1.6 i openGL modus, kun som software...byttet tilbake igjen...bedre med optimal grafikk en nesten ingen grafikk...

6726347[/snapback]

funker fint her :S

Skrevet

hvis du har klokket skjermkortet kan det være at du får artifacts i følge av at du har klokket for mye :)

det skjedde med meg, klokk litt ned og se om det blir bedre..

Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet (har GeForce 6800) har ikke klokket eller noe sånn... ligger på 49grader load og 40idle :) sikkert driver feil men blir litt lei det når jeg spiller fy_pool_day å går med hagla :p for da blir det sykt stor firkant :p

Skrevet

et lite tips, ikke bruk hagle, det er vel kanskje det dårligste våpenet på cs, heller dgl da ass :)

men da er det driver feil ja, last ned en eldre driver der buddy :D

Skrevet

HaHa... hagla er beste våpen ever på fy_pool_day :D så går du glock når du vil eie :D

nok om offtopic :p venter på nytt skjermkort så gidder ikke whine over noen sorte flekker så lenge jeg får killza mine :D

Skrevet

Hehe ble litt mye off topic her, men jeg prøvde den driveren som var nevnt over, men den funker ikke.. Fikk ikke den installert en gang :O Kan prøve å klokke ned skjermkortet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...