espen118 Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hei... Jeg lurer på om det er noen som har noen programmer som kan redigere lyd, det skal ikke være helt avangsert men ikke helt amatør heller.
pannelars Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Audacity er et fint program til det meste innen lyd, bruker dette selv til å ta opp og redigere lyd med.
espen118 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 Har prøvd det men det er mer til inn spilling men jeg mente sån for og redigere på ting sån at man skrur på sånne knaper
Joachricar Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 creative wave studio... (er med creative lydkort tror jeg) har det selv men har aldri brukt det på denne pcen.. bare en eldre pc med creative sb.. der gikk det an å redigere osv
Torbjørn T. Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Audacity er ikkje berre for innspeling, det har og ein del verktøy for redigering av lyd. Det er sikkert ein god del knappar der, men kanskje ikkje akkurat slik du tenkjer (utan at eg veit korleis det er).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå