Gå til innhold

Kortslutter etter loadingen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mitt spill Battlefield 2 kortslutter etter jeg har fått om knappen JOIN Game. Jeg har skjønt at det er noe Galt Med denne Patchen (noen har fortalt) at Patchen er feil lagd. Men det skal ikke skje at den kortslutter hvær gang men det gjør den på min.

Plz Hejelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Mitt spill Battlefield 2 kortslutter etter jeg har fått om knappen JOIN Game. Jeg har skjønt at det er noe Galt Med denne Patchen (noen har fortalt) at Patchen er feil lagd. Men det skal ikke skje at den kortslutter hvær gang men det gjør den på min.

Plz Hejelp meg!

6717605[/snapback]

spillet eller maskina som kortslutter? Prøv å legg in patchen på nytt, men last den ned fra ea denne gangen. hvis det ikke virker kan du prøve å reinstallere hele spillet, og deretter prøve å patche det med en patch fra en annen side.

Skrevet

Plz Hejelp meg!

6717605[/snapback]

spillet eller maskina som kortslutter? Prøv å legg in patchen på nytt, men last den ned fra ea denne gangen. hvis det ikke virker kan du prøve å reinstallere hele spillet, og deretter prøve å patche det med en patch fra en annen side.

6717720[/snapback]

Det er Spillet

Skrevet

har du prøvd det jeg sa? hadde litt problemer med at spillet krasja jeg og en periode. Men da jeg la inn spillet på nytt med patch fra ea sine sider funka alt bra igjen.

Skrevet

Har samme problemet.... Det han mener med kortslutter er nok at hele battlefielden slår seg av... uten noen grunn.. skulle inn på TV2 serveren.... datt ut av Battlefield 6 ganger på rad.. til slutt prøvde jeg battlefield.no å da gikk det.. gjetter det er nok patchen.. så ser fram til neste patch hvor dette forhåpentlig er fikset. :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...