augulv Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hei. Mitt spill Battlefield 2 kortslutter etter jeg har fått om knappen JOIN Game. Jeg har skjønt at det er noe Galt Med denne Patchen (noen har fortalt) at Patchen er feil lagd. Men det skal ikke skje at den kortslutter hvær gang men det gjør den på min. Plz Hejelp meg!
Brian Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hei. Mitt spill Battlefield 2 kortslutter etter jeg har fått om knappen JOIN Game. Jeg har skjønt at det er noe Galt Med denne Patchen (noen har fortalt) at Patchen er feil lagd. Men det skal ikke skje at den kortslutter hvær gang men det gjør den på min. Plz Hejelp meg! 6717605[/snapback] spillet eller maskina som kortslutter? Prøv å legg in patchen på nytt, men last den ned fra ea denne gangen. hvis det ikke virker kan du prøve å reinstallere hele spillet, og deretter prøve å patche det med en patch fra en annen side.
augulv Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Hei. Mitt spill Battlefield 2 kortslutter etter jeg har fått om knappen JOIN Game. Jeg har skjønt at det er noe Galt Med denne Patchen (noen har fortalt) at Patchen er feil lagd. Men det skal ikke skje at den kortslutter hvær gang men det gjør den på min. Plz Hejelp meg! 6717605[/snapback] spillet eller maskina som kortslutter? Prøv å legg in patchen på nytt, men last den ned fra ea denne gangen. hvis det ikke virker kan du prøve å reinstallere hele spillet, og deretter prøve å patche det med en patch fra en annen side. 6717720[/snapback] Det er Spillet
Brian Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 har du prøvd det jeg sa? hadde litt problemer med at spillet krasja jeg og en periode. Men da jeg la inn spillet på nytt med patch fra ea sine sider funka alt bra igjen.
El Matador Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Først av alt; et spill kan ikke kortslutte. Forklar problemet litt mer i detalje.
TheDarkListener Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Med mindre du bruker to dvder, side til side i dvdrommen din og har et defekt dvd-rom; har jeg store problemer med å se hvordan spillet kan kortslutte. Last ned den fulle patchen.
dask Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Har samme problemet.... Det han mener med kortslutter er nok at hele battlefielden slår seg av... uten noen grunn.. skulle inn på TV2 serveren.... datt ut av Battlefield 6 ganger på rad.. til slutt prøvde jeg battlefield.no å da gikk det.. gjetter det er nok patchen.. så ser fram til neste patch hvor dette forhåpentlig er fikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå