ivarhoff Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 La inn en del bilder på en maskin og prøvde å brenne en CD. Men hadde problemer med prosessen, så bestemte meg for å la det være til dagen etterpå. Bildene havnet i "mine dokumenter - delte dokumenter - mine bilder" tror jeg. Dagen etterpå var alle bildene borte. Tenkte at det var en lett jobb for GetDataBack og satte igang. Til min store forundrelse så finner ikke programmet noen av bildefilene igjen, men den finner ALT annet av gammelt rusk, fra mangfoldige år tilbake. Hva kan årsaken til dette være? Tror maskinen kan ha vært restartet i mellomtiden. Har mistanke om at det er et restore program på den som "formaterer" og setter maskinen tilbake i startmodus hver gang den blir slått av/på. Kan det ha vært at alle filene mine har blitt overskrevet? Finner det litt merkelig, siden det var snakk om nesten en halv gigabyte med data. Disse ville vel normalt blitt spredd såpass mye utover disken at jeg i hvertfall ville funnet igjen noen av filene/bildene? Forslag til løsning, bortsett fra IBAS? Finnes det noen billige program som kan lese dypere og finne overskrevet data på harddisken? Har minnekortet med bildene på tilgjengelig, men desverre overskrevet en gang de også. Der er det vel ikke noe håp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå