Gå til innhold

kritik på min nye side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innhold: 1/10

-Nok en side uten mål og mening som man forlater etter 5 sekunder

Layout: 3/10

-Helt standard layout uten nyskapende tankegang

Design: 1/10

-Alt for enkelt. Føles ikke halvferdig en gang

Brukervennlighet: 8/10

-Det går helt greit å finne frem

Kildekode: 5/10

-CSS-koder i source, feilbruk av br-tags, ikke sideinformerende titles

 

Totalt: 4/10

Lenke til kommentar

for det første, jeg vet at siden ikke funker i firefox (les over)

at designet er enkelt kan jeg jo fikse på, de css kodene i koden er ikke noe jeg kan så mye for, går utifra at cutenews, gjesteboka, bildegalleriet og mailskjemaet har noe og si der.

"Side uten mål og mening" Vet ikke hva du kaller piczo jeg, men dette skulle være et alternativ (noe litt bedre, (oppdatere øverste post))

Og hva mener du med feilbruk av br tags?

Lenke til kommentar
Og hva mener du med feilbruk av br tags?

 

Dette er feil bruk av br tags.. Du skulle brukt <p>tekst her</p> isteden for </br>

<div style="text-align:justify; padding:3px; margin-top:3px; margin-bottom:5px; ">Nå har jeg da skaffet meg en bedre hjemmeside en hva Piczo kunne tilby, og dette er jo MYE mere ryddig <br />Halvor er den snille som mekka dette for meg  Han er snill  </div>

 

Dette er da en mere korrekt måte:

 

<div style="text-align:justify; padding:3px; margin-top:3px; margin-bottom:5px; ">
<p>Nå har jeg da skaffet meg en bedre hjemmeside en hva Piczo kunne tilby, og dette er jo MYE mere ryddig </p>
<p>Halvor er den snille som mekka dette for meg. Han er snill  </p></div>

Da kan du også style p taggen slik du vil...

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på om du har laget den selv eller du bare bruker en.. tja, tom templates fra host..? Tenkte det, siden jeg så på den siden du hadde oppgitt nederst på siden, som vistnok var din. I mine øyne var den like tom og prikk lik.. :hmm:

Ikke vet jeg om du har laget begge eller ikke (skulle jo tro du har det), men om ikke bør du jo ikke ta æra for det noen andre har laget, uansett hva det er..

Bare nevner det :tease:

Lenke til kommentar

vel, bare for å komme med noe positivt og oppmuntrende: personlig så synes jeg siden har potensiale til å kanskje bli veldig pen. men nå er den utrolig simpel og kjedelig. for at den skal bli penere vil jeg si den i hvert fall trenger et par grafiske elementer. trenger ikke være volsomme eller ekstremt fancy, bare det er noe litt annet enn rette linjer hvis du henger med her :) andre ting du kan gjøre er for eksempel å teste ut noen andre font-typer. Personlig tror jeg kanskje jeg ville brukt arial på en sånn side, men det er jo opp til deg (eller kanskje egentlig opp til den du lager siden for ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...