Jump to content
Sign in to follow this  
disconisse

Hvilken bøker til CCNA

Recommended Posts

Hei

Jeg har tenkt å begynne å lese for å ta min CCNA sertifisering. Kan noen av dere anbefale en god bok(eller flere)?

Hvilken eksamener må man ta for å bli ccna?

Har sett litt rundt på nettet (og datajungelen) og der er det jo mye å velge mellom. Men jeg lurer på om noen av dere kan fortelle om bøker som dere har erfaringer med??

På forhånd takk

Disco......

Man kan ta sertifiseringstesten hos en leverandør som har samarbeid med Prometric eller Pearson VUE. Se for eksempel www.prometric.com for tilbydere.

Eksamen består av spørsmål og simuleringsoppgaver. Det er viktig å tilegne seg praksis, enten ved å bruke simuleringsprogram eller få tak i selve utstyret som seff er det beste. Koster litt over 1000 kr for selve testen.

Man kan ta sertifiseringstesten hos en leverandør som har samarbeid med Prometric eller Pearson VUE. Se for eksempel www.prometric.com for tilbydere.

Eksamen består av spørsmål og simuleringsoppgaver. Det er viktig å tilegne seg praksis, enten ved å bruke simuleringsprogram eller få tak i selve utstyret som seff er det beste. Koster litt over 1000 kr for selve testen.

6753574[/snapback]

Takk.

Er det bestått / ikke bestått? karakter?