Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc booter ikke etter driverinstrallasjon


Anbefalte innlegg

Hei.

Formaterte akkurat systemdisken min, og midt under installasjon av chipset-driver så rebooter pc'en seg av seg selv. Rart nok.

Men, hovedproblemet er at når selve oppstartsekvensen er over, og boot av windows skal forekomme, så skjer det absolutt ingenting. Der windows-flagget og loading-baren skulle ha kommet opp, kommer det nå ikke opp noenting, selv om at jeg ser at skjermen får signal (selv om skjermen er svart).

 

Noen ideèr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvet å trykke F8, og kommer da til en meny som gir meg forskjellige valg. Har prøvet både sikkermodus, feilsøkingsmodus, "start windows" og "start windows med sist fungerende konfigurasjon". Uansett hva jeg velger, så skjer akkurat det samme som ellers: absolutt ingenting (svart skjerm, windows loading kommer ikke opp). Har prøvet å ta ut batteriet på HK, samt resette bios, ta ut minnebrikkene og lydkort. Ingenting har fungert.

 

Jeg tenkte jeg kanskje kunne løse problemet ved å formatere på nytt, men ser ut som om det heller ikke vil gå, da datamaskinen tydeligvis ikke vil boote fra cd'en lenger.

 

 

Noen tips?

 

 

Og ja, jeg har fått installert windows. Det var under installasjon av chipset-drivere inne i windows at ting gikk til helvete, av ukjent grunn. Alt fungerte prikkfritt under installasjonen av Windows...

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...