Gunn@r Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg har en bluetooth-adapter som jeg kjøpte for rundt 1 år siden. Nå har jeg formatert PCen min og har installert alt av systemdrivere og updates og det som tenkes kan! Når jeg kobler til adapteren finner windows den og installerer driveren automatisk (valgte Installere programvaren automatisk (anbefales) når windows fant adapteren). Til nå er jo alt topp, men så vil jeg jo gjerne ta buetooth-adapteren i bruk. Men det finnes ingen ikoner eller noe som helst som jeg kan aktivere adapteren med. Det eneste tegn på maskinen til at det er installert no bluetooth-greier er i Enhetsbehandling (se bildet) under Porter (COM og LPT) og under Universal seriell busskontroller. Så hva gjør jeg? Alle svar mottaes med et STORT TAKK
ekm Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Prøv med driverne som fulgte med eller last ned ifra produsenten. Av en eller annen grunn er bluetooth adaptere noe annerledes enn annen hardware når det gjelder drivere. Selv har jeg god erfaring med at Widcomm sine drivere fungerer utmerket - men ofte må jeg patche de for å få de til å virke selv med hardware de i utgangspunktet skulle fungert med. (forumet på gsmhosting er et godt sted å begynne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå