Gå til innhold

Modding av Q-tec 6024MD miditower


Anbefalte innlegg

Det begynner nå å bli veldig lenge siden jeg startet med dette og jeg har brukt det uten dører i over et halvt år :p Men jeg bestemte meg her om dagen for å male dørene ordentlig og få på litt plexi. Fant igjen workloggen i 'arbeidslogger - kommentarer'. Så nå tar jeg oppdateringene her og fjerner de fra den andre tråden.

 

Første oppdatering, 20/11-2005

 

Sponset av:

hammar.gif

 

hobbyelektronikk.gif

 

Har hatt dette Q-tec kabinettet en stund nå, og begynner å bli ganske lei, så det skal få seg en liten makeover før jeg prøver meg på å lage et nytt kabinett av kryssfiner.

 

Sånn så det ut i utgangspunktet:

03_thumb.jpg

 

 

Til nå har jeg lakkert litt småtteri, vet ikke helt om det ble så mye finere av det, sånn ser det ut nå:

01_thumb.jpg

Power knappen er ikke satt på ennå, lakken ble litt stygg, så jeg har pusset den og lakkert på nytt nå.

 

 

Her er det skjært hull til plexi:

02_thumb.jpg

Har mye pussing og filing å gjøre, og så skal døren lakkeres i samme farge som detaljene på fronten.

 

Kommenter her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjerde oppdatering, 19/08-2006

 

07_thumb.jpg

 

08_thumb.jpg

 

09_thumb.jpg

 

10_thumb.jpg

 

Brukte opp den blå lakken før jeg ble ferdig med å male, så jeg fikk tak i en annen farge og malte alt opp igjen. Ble ikke noe hjemmelaget viftestyring.

 

Det var det, har vel mistet interessen for vannkjøling også, så det blir det ikke noe av. Tror jeg sier meg ferdig med denne kassa nå.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...