Gå til innhold

Forandring fryder - men, er det verdt det?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det er alltid gøy med noe nytt - og denne gangen har jeg vurdert å bytte ut min halv-gamle stasjonær pc, mot en designfull, liten og ikke minst bra pc. Denne nydelige FSC Scaleo C ser ut til å være lett å ta med seg på lan, og skal takle de meste programmer. Det jeg lurte på, var om dere så noe spesielt negativt med denne pc`en, eller om denne ser bra ut? Etter min mening var det forbløffende billig til hva man får med.

 

-Er det lett å bytte ut ram\Skjermkort i denne lille pc`en, eller blir dette trangt og mindre lett å jobbe med?

-Kan det bli noe trøbbel med vannkjølingen?

-Er denne pc`en verdt pengene?

 

Hvis jeg går til innkjøp av den, vil jeg også selge min stasjonære jeg bruker nå, som består av: CPU: Amd athlon XP 3000+. Ram: 1024mb DDR pc 2700. HDD: 200GB Western digital, 8 mb cache, 7200rpm. Skjermkort: ATI Radeon 9600 family 128mb Hovedkort: Asus A7N8X-X. Kabinett: Desverre ikke på markedet lenger.. Er et kabinett som kan lyse opp hverdagen til vær og en fjortiss. (Aspire X-infinty er navnet).

Denne pc`en inneholder også masse stillegående papst vifter, og en dyr, stillegåendeCPU-kjøler.

 

- Hvor mye tror dere jeg kan få for denne? Regner med at jeg bytter ut mitt radeon 9600 kort, med 9100-kortet som sitter i pc`en jeg mulig går til innkjøp av. Og at jeg bytter ut de 1024mb ram, med de 512.

 

-Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...