Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

Endret av Macbook24ghz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror Adidas AdiPURE II er perfekt for deg! Bra touch, lette, ikke mye dill-dall, Kengeru-skinn og bra skyte/pasnings overflate.

Takk for tipset! Skal stikke innom G-sport å prøve de imorgen. Finnes det andre gode alternativer visst de ikke har skoen på lager? Predator f.eks?

Skrevet

Det er så å si det eneste som ikke passer til kravene hans for fotballskoen.

Ettersom han ikke likte Copa mundial. Legend å Mundial er ikke så veeldig anderlerdes.

Skrevet

Etter min erfaring er AdiPURE II ganske lik Mundial, men sitter bedre på foten synes jeg. Synes uansett Air Legend er en bedre sko enn begge disse.

Skrevet
Det var synd å høre. Hvor mye skal du ha for de?

Tenker 2000, avhenger jo av hvor mange som er interessert

Skriv meg opp på lista over folk som er interessert da :yes:

Skrevet
Har akkurat kjøpt meg Copa Mundial, men de falt ikke helt i smak hos meg, så jeg skal benytte av meg 100% fornøydgarantien hos G-sport.

Jeg spiller hovedsaklig spiss, men også en del keeper (vet det er en rar kombinasjon). Noen tips til gode sko? Liker ikke "plastik" sko, er mer tilhenger av skinn. Liker heller ikke alt for mye "dill-dall" osv, på skoa, helst enklest mulig. De må også være lette..

Noen forslag ? ;)

EDIT: Spiller mest på naturgress, men hender at det blir noen kamper på kunstgress.

nike super ligeria

Skrevet
Det er et pulver som veier 10 gram som forskyver seg framover når du skyter og da fører med seg vekt som gjør at du skyter hardere :)

Blir de ikke unødvendig tunge da? Eller er jeg på villspor nå?

Skrevet

Tja, meningen er jo at man skal få en slags "pendeleffekt" for et tyngre og renere tilslag på ballen. Jeg har ikke prøvd skoen selv, men mange jeg kjenner sier at det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...