Gå til innhold

HEJLP? Nvidia Gforce 7900 GT.. Modus støttes ikke


YojimboVII

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkuratt kjøpt et Nvidia Gforce 7900 Gt.. når jeg slår på pcn min så kommer det windows xp loading greia :p men etter det så blir bare skjermen min svart og det står : Modus støttes ikke... :hmm: Jeg bruker Tvn min som skjerm... En Samsung HDready tv har jeg.. veit noen åssen jeg får det til å funke?

 

Trenger svar fortest mulig!! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, da. Har du husket å avinstallere skjermkort drivere (av den gamle skjermkårt) før du satt inn 7900GT? Hvilken skjermkort hadde du før?

Hvist du fortsatt har den gamle skjermkort så setter du den inn i maskin, booter i Windows, avinstalerer skjermkort drivere, og så fysysk bytter skjermkortene.

 

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar
Uff, da. Har du husket å avinstallere skjermkort drivere (av den gamle skjermkårt) før du satt inn 7900GT? Hvilken skjermkort hadde du før?

Hvist du fortsatt har den gamle skjermkort så setter du den inn i maskin, booter i Windows, avinstalerer skjermkort drivere, og så fysysk bytter skjermkortene.

 

Hilsen

Staljin

6700164[/snapback]

 

Nei jeg har ikke det gamle skjermkortet fordi jeg lånte det av kameraten min.

Veit du om en annen måte jeg kan avinstallere skjermdriverne?

Lenke til kommentar

Du kan gå inn i WinXP "Sikkert Modus" og gjøre det der. Du gjør det ved å boote og holde F8 knappen med en gang den BIOS info bilde forsviner, da kommer det opp boot meny hvor du kan velge "Sikkert Modus". Når du booter i WinXP så får du spørsmål om å bruke "System gjenoppreting" noe du ikke skal gjøre. Når du har bootet ferdig gå inn i kontroll panel og "Leg til/Fjern programmer" og avinstaler skjermkort drivere.

 

Hilsen

Staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar
Du kan gå inn i WinXP "Sikkert Modus" og gjøre det der. Du gjør det ved å boote og holde F8 knappen med en gang den BIOS info bilde forsviner, da kommer det opp boot meny hvor du kan velge "Sikkert Modus". Når du booter i WinXP så får du spørsmål om å bruke "System gjenoppreting" noe du ikke skal gjøre. Når du har bootet ferdig gå inn i kontroll panel og "Leg til/Fjern programmer" og avinstaler skjermkort drivere.

 

Hilsen

Staljin

6700262[/snapback]

 

Hei jeg fant det ut til slutt;P Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...