Jump to content
Sign in to follow this  
Vermeulen

Erfaringer med HP Compaq nx7400?

Recommended Posts

Hei!

Et av ukens tilbud hos komplett er HP Compaq nx7400 . Noen som har erfaringer med denne? Eventuelt gi noen kommentarer om dette er et godt kjøp eller ikke. Mitt bruksområde vil for det meste bli teksbehandling, surfing o.l.

Edited by Vermeulen

Har ingen erfaring med akkurat den modellen, men HP er kvalitet, så det er garantert et sabla godt kjøp til ditt formål. Har fått gode anmeldelser i tester den maskinen.

skal du spille eller kanskje har 3D studio max, eller hva det heter, som hobby, så styr unna. får til å spille 2 av 10 spill. Jeg angrer bittert på kjøpet siden jeg gamer osv.

Har veldig gode erfaringer med den maskinen. God byggekvalitet, støyfri, godt tastatur, og brukbare specs. Knallmaskin til den bruken du antyder.

skal du spille eller kanskje har 3D studio max, eller hva det heter, som hobby, så styr unna. får til å spille 2 av 10 spill. Jeg angrer bittert på kjøpet siden jeg gamer osv.

8100218[/snapback]

Da burde du undersøkt bedre før du kjøpte den.

Maskinen fungerer ypperlig til de formålene den er ment for.

Hvilke spill fungerer ikke din med egentlig?

Min funker med 7 av 10 spill jeg har prøvd.

Opticane: Jeg trodde jeg kun skulle bruke den til skole sammenheng, men når jeg oppdaget at lommeboken skrek etter fyll, så solgte jeg min stasjonære, og dermed ble jeg sittende med kun lappisen. Men uansett, den fungerer til det den er ment for, men ikke til for eks Test Drive Unlimited, Need For Speed Carbon, Half Life2, Battlefield 2142, Call Of Duty 3 osv. Men andre spill som ikke er så krevende går det sånn akkurat om man skrur ned grafikk ytelsen litt.

gthansen: Om du skal bruke den til videoredigering, så anbefaler jeg at du har minst 2gb ram og en ekstern hdd som du kan lagre på. Er en firewire ingang på lappisen som du bør bruke om du ikke liker å vente på usb overføringen;).