Bateleur Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Heisann Har 2 pc'r, og skal instalere et spill på begge. Er et av de spille som man laster ned gratis, altså en enkel .exe fil Jeg instalerer det på den første maskinen, det går helt greit. Så legger jeg .exe fila på minnebrikken min, og tar den med til andre maskina, der jeg får følgende beskjed når jeg prøver å åpne .exe fila "Windows får ikke tilgang til den angitte banen, enheten eller filen. Kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet" Noen som vet hva jeg må gjøre for å få den til å funke? Kan ikke laste den ned på den andre maskinen, så eneste muligheten er at jeg tar den med over en minnepinne Noen som vet hva jeg må gjøre for å få tilgang, eller få den til å funke? Takk på forhånd
L O G I M A N Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sikker på at det spillet ikke prøver å hente noe mer ned fra nettet når du kjører den? Og du er sikker på at det er kun en exe fil?
trygveaa Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Prøv å kopier filen til harddisken på PC2 og kjør den fra PCen isteden for fra minnepinnen (hvis du gjorde det). Aner ikke om det vil hjelpe, men det skader vel ikke å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå