Gå til innhold

TES: Oblivion: Fast Travel locations borte, consolefix?


Anbefalte innlegg

Jeg kjører diverse mods med Oblivion og de har ikke rota til noe før i dag.

 

Da jeg lagde en ny char i en quickstart modden min til et hus i Skingrad så sov jeg en del i senga der for å prøve å bli bitt av vampyr. Leste at det kunne skje tilfeldig om en sov i Skingrad, skal ikke spoile med å si hvorfor det kan stemme. Anyway, jeg ble aldri bitt og lagde en del forskjellige utseender i race editoren. Rett etter å ha lagd et fjes jeg var skikkelig fornøyd med oppdaga jeg at nesten alle fast travel stedene mangla fra det globale kartet.

 

Er det noen konsoll kommando for å kjøre en refresh eller update på disse så jeg slipper å prøve lage samme trynet igjen? Jeg regner med det blei bugga fordi jeg rota så mye med forskjellige raser/klasser/fødselstegn og tok 3 ingame dager på det pga sovinga tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å deaktivere alle modden, og load så den siste saven din. Har ofte opplevd at modder skaper merkelige feil.

 

Om det ikke går, er jeg rimelig sikker på at det finnes modder som legger til alle fast travel locations, men da også de du ikke har funnet....

6694703[/snapback]

Takk for tipset. Det gjorde ikke utslag i dette tilfellet, men jeg slo ihjel noe tid i editoren igjen og mekka et nytt fjes som det skal bli moro å få forslått ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...