espengutt 0 Report post Posted August 16, 2006 (edited) http://home.no.net/pcskills/sig/minsig.jpg...ion=h&msg=Espen En artig liten sak jeg lagde. Det er ip basert ja. Edited August 16, 2006 by espengutt Quote Share this post Link to post
Martin A. 3 Report post Posted August 16, 2006 Ja nå var du flink ja. Quote Share this post Link to post
AlecTBM 129 Report post Posted August 17, 2006 (edited) Fin den hvis den hadde funka Her ser jeg bare masse kødd ikke noe ip står avatar øverst også står det minsign.jpg?action=skriv&msg=haha EDIT: Funka når jeg gikk inn på sia og bytta ut h med skriv. Men kan du send mæ koden. Har bare fått til å få .php ikke jpg Edited August 17, 2006 by AlecTBM Quote Share this post Link to post
PHPdude 7 Report post Posted August 20, 2006 Du har rota det til med mime-typen så den viser bare en masse kodegreier. Legg til header('Content-Type: image/png'); i koden så blir det nok bedre. Også virker det som at du har kalt fila .jpg mens du sender bildet i .png Quote Share this post Link to post