Dre_C Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg fikk problemer med min SE W810i etter å hatt den i ca en måned. Skjermen ble svart og etter at jeg prøvde å ta ut batteriet og satte det inn igjen sto mobilen bare å blinket. Jeg leverte den inn på Spaceworld og fikk telefonen tilbake etter 19 dager. Telefonen fungerte fint i 20 timer.... så oppstod samme problemet. Nå leverte jeg den direkte til verkstedet i håp om å få den raskere tilbake denne gangen.
petterhot Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Han mener nok hvordan en W810i holder seg i lengden
jimjames Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Oppstår samme problemet en gang til (for tredje gang) så kan han vel be om å heve kjøpet?
Dre_C Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Jeg hadde ikke noe spørsmål, det var bare et lite hjertesukk.
guom Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Oppstår samme problemet en gang til (for tredje gang) så kan han vel be om å heve kjøpet? 6696027[/snapback] Det stemmer det. Da har du muligheten å enten heve kjøpet eller kreve noe nytt tilsavrende eller bedre.
iChristian Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Oppstår samme problemet en gang til (for tredje gang) så kan han vel be om å heve kjøpet? 6696027[/snapback] Jeg hadde ikke noe spørsmål, det var bare et lite hjertesukk. 6706136[/snapback] Vel over er oppskriften på hva du gjør neste gang
Dre_C Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Fikk i dag beskjed om at det ville ta ca en måned før jeg får tilbake telefonen fordi den var sendt til et hovedverksted. Må jeg virkelig godta dette? Jeg har ikke kjøpt ny telefon for at den skal være på verksted i 2 måneder.
frontflip Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Du har i alle fall rett på en mobil med samme egenskaper, ergo en annen w810....
Dre_C Skrevet 23. august 2006 Forfatter Skrevet 23. august 2006 Jeg fikk tilbud å låne en Nokia 3510, uten lader. Jeg har ikke lader så det var ikke noe poeng. Jeg brukerderfor nå en gammel SE T610 med ødelagt joystick.
frontflip Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 (endret) Herregud, det er uakseptabelt... Jeg hadde tent på alle pluggene iallefall... Virker som du er rimelig rolig utrolig nok... Jaja, får håper den blir fiksa da =) Lykke til Endret 23. august 2006 av frontflip
snubbel Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Fikk i dag beskjed om at det ville ta ca en måned før jeg får tilbake telefonen fordi den var sendt til et hovedverksted. Må jeg virkelig godta dette? Jeg har ikke kjøpt ny telefon for at den skal være på verksted i 2 måneder. 6729049[/snapback] Ja, dette må du godta. Du kan hyle og skrike så mye du vil, men dette er ikke grunnlag for heving av kjøpet, jfr rettspraksis. Du har i alle fall rett på en mobil med samme egenskaper, ergo en annen w810.... Dette er tull. Du har krav på en mobiltelefon som støtter basisfunksjonene til en generell mobiltelefon, dette er per i dag definert til tale og sms. Hva med å sjekke fakta før man poster noe så bastant.......? -snubbel
snubbel Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Herregud, det er uakseptabelt... Jeg hadde tent på alle pluggene iallefall... Virker som du er rimelig rolig utrolig nok... Jaja, får håper den blir fiksa da =)Lykke til 6730272[/snapback] Det er det verste du kan gjøre. Å "tenne på alle pluggene" gir kun ett resultat: dårligere service fra butikken. Hva med litt folkeskikk?!?? -snubbel
frontflip Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Herregud mann, få øya opp fra lovene... Om man er bestemt og sier at dette tilbudet er uakseptabelt er det mulig å få noe bedre.... Men whatever.... Gidder ikke...
snubbel Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Herregud mann, få øya opp fra lovene... Om man er bestemt og sier at dette tilbudet er uakseptabelt er det mulig å få noe bedre.... Men whatever.... Gidder ikke... 6735369[/snapback] Få øya opp fra lovene?? Lovverket er allerede veldig bra for forbruker. Hvis det var opp til forhandlerne, hadde vi ikke hatt krav på noe som helst av lånetelefon. Det jeg reagerer på, er at du kommer med en påstand om at man har krav på tilsvarende mobil, når dette bare fører til forvirring for trådstarter. -snubbel
Dre_C Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Etter at telefonen hadde vært inne på reparasjon i 2 uker, kontaktet jeg butikken der jeg kjøpte telefonen. De kontaktet Sony Ericsson og jeg fikk da en helt ny telefon. Jeg fikk altså en ny telefon før jeg fikk svar på andre reparasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå