Gå til innhold

Den store magetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til -Jonas: Digg mage ass. Har du trent mye de skrå bukmusklene eller? Jeg har ikke noe der jeg :(

Til Grievdus: Var ikke så verst den, men hvis du har behov for å briefe med hele overkroppen, hvorfor kan du ikke lage en egen link da. Du har til nå ikke klart å legge ut ett bilde hvor bare magen syns.

Til -Shark-: Er ikke vits i å poste to ganger for å få flere innlegg. Bedre å redigere da.

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar
Til -Jonas: Digg mage ass. Har du trent mye de skrå bukmusklene eller? Jeg har ikke noe der jeg  :(

Til Grievud: Var ikke så verst den, men hvis du har behov for å briefe med hele overkroppen, hvorfor kan du ikke lage en egen link da. Du har til nå ikke klart å legge ut ett bilde hvor bare magen syns.

Til -Shark-: Er ikke vits i å poste to ganger for å få flere innlegg. Bedre å redigere da.

6701356[/snapback]

Grievud Skrives ikke slikt, så bruk rediger knappen selv du. Skrives nemlig slik:Grievdus

 

Synes du var rimelig frekk i den posten din.

 

 

Dere som la inn bilde, vær vennlig og skriv hva dere trener da.(treningsmetoder/maskiner)

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Bilde av magen min ...

Spiser: mye NORSK kylling, men aldri etter kl. 1900.

Trener: trener jeg? Trukke det ...

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Hva, hvordan og hvor mye trenes det? (Gjelder egentlig alle)

 

Jeg begynte å trene for ca. tre uker siden, og har ikke begynt å få stort muskler på magen enda. Trener 3 ganger i uka, men holder på med fulltidsprogram foreløpig da. Er vel en måneds tid eller noe til jeg kan gå over på 2-split. Hvor lang tid tar det grovt sett å få en relativt muskuløs mage (jeg er ganske normal, 185 og 80 kg, gått opp 5 kg på disse tre ukene fra første gang jeg målte meg på treningsstudioet :o ), ikke noe tjukk og har høy forbrenning. Et grovt tidsperspektiv med min treningsmengde (som vil fortsette å være på 3 dager i uka når jeg går over på 2-split)?

Lenke til kommentar
er jeg den første som trodde denne tråden handlet om world of warcraft? :o

6703839[/snapback]

Nørd!

 

Detta er da magan min da.

6703368[/snapback]

Fortell om din trening da?

 

Bilde av magen min ...

Spiser: mye NORSK kylling, men aldri etter kl. 1900.

Trener: trener jeg? Trukke det ...

Fettprosent: sikkert under 6%.

6703350[/snapback]

 

Det ser bra ut til og slappe av ass. Men du trener ikke noe??

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...