Gå til innhold

Dell D820 - Noen som er like?


Peavey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette det riktige ekstrabatteriet til D820? http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=451-10307

 

Og hvor høy blir batterilevetiden med dette batteriet?

6841834[/snapback]

Står jo D820 på produktbeskrivelsen, så vil tro det er rett....

Fikk opplyst av selgeren hos Dell at med 9 cellers batteri og ekstrabatteri ville man kunne få en totaltid på 8-9 timer.

 

Btw: Ringte for å bestille et slikt batteri på fredagen, men da fikk jeg beskjed om at de ikke fikk inn batteriene før om 14 dager ++

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må man slå datamaskinen av før man bytter ut den optiske stasjonen med ekstrabattereit (eller omvendt), eller går dette fint også når datamaskinen er på?

7032125[/snapback]

 

Du trenger ikke slå av maskinen for å bytte enhet i mediabay.

 

Noen som vet om det går og koble til et 5.1 surround anlegg til denne pc'en?

Har prøvd men får bare lyd i front høytalerene.

 

Lydutgangen på maskinen er en stereokontakt, dersom du ønsker surroundlyd trenger du et eksternt lydkort eller en portreplikator med innebygget lydkort.

Selv benytter jeg Kensington portreplikator levert av Dell, denne har både 5.1 lydutganger, nettverkstilkobling samtidig som den fungerer den som usbhub mm...

På denne måten har jeg knyttet opp pcen mot surroundanlegg, ekstern tv tuner, nettverk og ekstern disk med bare en ledning over gulvet :)

Lenke til kommentar
Må man slå datamaskinen av før man bytter ut den optiske stasjonen med ekstrabattereit (eller omvendt), eller går dette fint også når datamaskinen er på?

7032125[/snapback]

Spurte om det samme når jeg snakket med salgspersonen hoss Dell. Han sa at under de demonstrasjonene han hadde fått av PC'en byttet de om på optiske stasjonen og ekstrabatteriet mens PC'en var påslått uten problemer. Men han visste ikke hvor "godt" PC'en hadde av dette, men gikk visst fint an.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går og koble til et 5.1 surround anlegg til denne pc'en?

Har prøvd men får bare lyd i front høytalerene.

 

Lydutgangen på maskinen er en stereokontakt, dersom du ønsker surroundlyd trenger du et eksternt lydkort eller en portreplikator med innebygget lydkort.

Selv benytter jeg Kensington portreplikator levert av Dell, denne har både 5.1 lydutganger, nettverkstilkobling samtidig som den fungerer den som usbhub mm...

På denne måten har jeg knyttet opp pcen mot surroundanlegg, ekstern tv tuner, nettverk og ekstern disk med bare en ledning over gulvet :)

7032685[/snapback]

 

Har du link til en av disse portreplikatorene? Har aldri sett noen slike :ermm:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går og koble til et 5.1 surround anlegg til denne pc'en?

Har prøvd men får bare lyd i front høytalerene.

 

Lydutgangen på maskinen er en stereokontakt, dersom du ønsker surroundlyd trenger du et eksternt lydkort eller en portreplikator med innebygget lydkort.

Selv benytter jeg Kensington portreplikator levert av Dell, denne har både 5.1 lydutganger, nettverkstilkobling samtidig som den fungerer den som usbhub mm...

På denne måten har jeg knyttet opp pcen mot surroundanlegg, ekstern tv tuner, nettverk og ekstern disk med bare en ledning over gulvet :)

7032685[/snapback]

 

Har du link til en av disse portreplikatorene? Har aldri sett noen slike :ermm:

7034544[/snapback]

Jeg har denne:

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=730-11559

 

Vær imidlertid oppmerksom på følgende:

Dokumentasjonen og medfølgende drivere er mangelfulle. For å få 5.1 lyd må du laste ned "C-media sond driver" fra Kensington sine sider. Center og subutgangen er "delt" slik at den ene ledningen fra utgangen går til centeringanngen på forsterkeren og den andre ledningen går til subinngangen på forsterkeren. Det forutsettes at du har multichannelinngang på forsterkeren din med separate lydinnganger for fronthøyttalere, bakhøyttalere, centerhøyttaler og sub. Så lenge alt dette er på plass fungerer det utmerket ;)

 

Gjorde et søk på diverse nettbutikker uten å finne tilsvarende med 5.1 lydutgang.

 

Ps. Du trenger ikke å plassere portreplikatoren rett bak pcen slik det er avbildet på Dell sine sider, den er tilkoblet via USB, selv bruker jeg en lang kabel.

Endret av oleanl
Lenke til kommentar

Hvorfor finner man ikke denne pc-en hos Dell lenger? Ikke det at det er så viktig, da jeg jo allerede har kjøpt maskinen, men jeg er litt interessert i følge med på hvor raskt prisene faller. Er det noen som vet hvor D820 (og for øvrig D620, D520 og noen andre) er blitt av?

Lenke til kommentar
Hvorfor finner man ikke denne pc-en hos Dell lenger? Ikke det at det er så viktig, da jeg jo allerede har kjøpt maskinen, men jeg er litt interessert i følge med på hvor raskt prisene faller. Er det noen som vet hvor D820 (og for øvrig D620, D520 og noen andre) er blitt av?

7056916[/snapback]

Du finner de på Dell sine bedriftssider. Er av en aller annen grunn tatt bort fra siden for privatkjøp....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...