Gå til innhold

Ny pc til 10.000.


Anbefalte innlegg

pcen skal ikke brukes til mer enn spilling, litt Age of Mythology, og noe spill på 123spill.no, rapport skriving på Word og surfing.

Denne synes jeg var litt greit.

Og denne virket grei, jeg har ikke lyst til å kjøpe pcen over nettet. Helst over disk.

 

Er det noe jeg burde legge merke til noe burde være annerledes? Er drit lei av å vente så kommer til å kjøpe meg en pc raskt!

 

Om det er noen andre pc'er som er bedre på den prisen så bare si ifra jeg er åpen mot forslag! Om pc er på salg på en butikk er det bare myye bedre, liker ikke å kjøpe pc og sånt over nettet!

 

Den skal ikke fraktes så mye så den kan være litt tung, spiller ingen rolle egentilig!

Takker på forhånd!

Endret av a_man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pcen skal ikke brukes til mer enn spilling, litt Age of Mythology, og noe spill på 123spill.no, rapport skriving på Word og surfing.

 

Ah, en mann(kvinne) med god smak :D Jeg elsker Age Of Mythologi, blir aldri lei det spillet. Håper de lager AOM2...men det er vel en utopi.

 

Vel, ontopic:

 

En hdd på 5400 rpm er merkbart tregere en en på 7.200, MEN er det vært det i forhold til støy, varme og batteriforbruk? De ferreste bærbare har en disk på 7200 nettopp på grunn av dette. Planlegger du å bruke pc'en litt på batteri, vil jeg anbefale 5400. For å si det sånn, jeg ville ikke latt det være avgjørende for kjøpet mitt, siden ytelsesforbedringen bare er merkbar men ikke som natt og dag.

 

Med det sjermkortet som sitter i maskinen, kan du kjøre AOM på max uten problemer. Jeg kjører AOMT på 1024X780 uten problem på min arbeidspc :blush: med Intel GMA900 grafikk. Det er milevis bak et 6600 Go kort.

 

Tror ikke du får en pc med de specsa der så mye billigere, så det er bare å handle spør du meg. Min erfaring med PSdata er bare gode, og jeg ville ikke bekymret meg for å handle hos dem.

Lenke til kommentar
pcen skal ikke brukes til mer enn spilling, litt Age of Mythology, og noe spill på 123spill.no, rapport skriving på Word og surfing.

 

Ah, en mann(kvinne) med god smak :D Jeg elsker Age Of Mythologi, blir aldri lei det spillet. Håper de lager AOM2...men det er vel en utopi.

 

Vel, ontopic:

 

En hdd på 5400 rpm er merkbart tregere en en på 7.200, MEN er det vært det i forhold til støy, varme og batteriforbruk? De ferreste bærbare har en disk på 7200 nettopp på grunn av dette. Planlegger du å bruke pc'en litt på batteri, vil jeg anbefale 5400. For å si det sånn, jeg ville ikke latt det være avgjørende for kjøpet mitt, siden ytelsesforbedringen bare er merkbar men ikke som natt og dag.

 

Med det sjermkortet som sitter i maskinen, kan du kjøre AOM på max uten problemer. Jeg kjører AOMT på 1024X780 uten problem på min arbeidspc :blush: med Intel GMA900 grafikk. Det er milevis bak et 6600 Go kort.

 

Tror ikke du får en pc med de specsa der så mye billigere, så det er bare å handle spør du meg. Min erfaring med PSdata er bare gode, og jeg ville ikke bekymret meg for å handle hos dem.

6685767[/snapback]

 

Det er ikke det at jeg er bekymret over å handle hos dem, har jo kjøpt min mobil der i fra. Det å sende pc via post er litt kjipt, om det skulle skje noe med pcen dagen etter(bank i bordet) må jeg sende den via post. Mye enklere å gå og slenge den i bordet hos en som har en butikk du kan gå til.

 

Takk for hjelpen forresten!

Noen andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...