Gå til innhold

Connecting to Account Server: Problem

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Skrevet

Hei sann! Da jeg hadde laget en bruker og skulle logge inn kom det fram noe rart. "Connecting to Account Server!". Slik stod det bare hele tiden. Da jeg omsider ikke gad å vente mer, trykket jeg Esc. Funket ikke. Da jeg trykket CTRL+ALT+DELETE fikk jeg heller ikke ned spillet. Så jeg gikk ut ifra at det hadde klikka big time. Så jeg restartet daten, og fikk fyrt opp Opera og BF2 for å prøve med Tab+Alt. Det funket. Men jeg fikk ikke til å connecte.

-Hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sansynligvis har du en stor mengde med historikk i spillet, med andre ord søppel.

Her er en mal du kan følge for å bli kvitt problemet, tatt fra bf2.se

Hittade en enkel guide hur man loggar snabbare på sitt BF2 konto på Planet Battlefield (som fick det från en forumtråd på CAL). Killen som kom på det fick sin tid sänkt från 15 sekunder till 5. Har testat det själv och fick min tid sänkt från 16 till 6.

Så här gör du:

1 Gå in i: \Mina dokument\Battlefield 2\Profiles\0001

2 Öppna: General.con

3 Ta bort alla rader som innehåller följande:

addServerHistory

addFavouriteServer

Själv tog jag bort ca 15 rader varav de två första var: GeneralSettings.addFavouriteServer "217.75.106.211" 29900 "Llamadome - RixGame.se" och GeneralSettings.addServerHistory "213.115.128.47" 29900 "Bredbandsbolaget BF2 #07" 184.

Ett mycket bra tips om du inte använder dig av favoriter ofta, utan använder t.ex All Seeing Aye för att automatiskt komma in i BF2. (Guide för det här)

Originalkälla:

"infinity" på caleague.com

Tilläggstips: För att slippa rensa filen hela tiden kan du skrivskydda den. Några har också tipsatt ditt konto inte alltid är 0001 om du har haft flera.

Det kan også være at serveren har problemer. Skal sjekke nå om jeg kommer meg inn :)

Edit: leif

Endret av PsychoDevil98
Skrevet
Hei sann! Da jeg hadde laget en bruker og skulle logge inn kom det fram noe rart. "Connecting to Account Server!". Slik stod det bare hele tiden. Da jeg omsider ikke gad å vente mer, trykket jeg Esc. Funket ikke. Da jeg trykket CTRL+ALT+DELETE fikk jeg heller ikke ned spillet. Så jeg gikk ut ifra at det hadde klikka big time. Så jeg restartet daten, og fikk fyrt opp Opera og BF2 for å prøve med Tab+Alt. Det funket. Men jeg fikk ikke til å connecte.

-Hva er galt?

6684974[/snapback]

Hvis den aldri logger inn kan det være at brannmuren din blokkerer BF2 programmet. :hmm:

Ved patching skjer dette alltid på Normann og av og til på Norton.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Glem det, jeg fikk det til idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...