Salamence Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har et veldig irriterende problem her. Etter at jeg satt inn nytt hovedkort/CPU og byttet til et annet kabinett har DVD-spilleren slått seg vrang og vill ikke spille av lyd på DVD-er. Når jeg spiller av CD-er virker alt som det skal, men dvd-ene får ikke lyd. Jeg har den kabelen på som gjør at jeg kan spilel musikk fra cd-er på. Er det noen konfigurasjoner jeg må sette på? Håper på raskt svar
Caze Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hva mener du med å spille lyd fra DVD? Film-DVD eller musikk-DVD?
Salamence Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Hva mener du med å spille lyd fra DVD? Film-DVD eller musikk-DVD? 6684806[/snapback] Film-DVD. Ingen som snakker, ingen lyd o.s.v Men filmen vises, med tekst o.l.
VikinGz Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Hvilket program spiller du den i? Får du lyd på andre ting? Har du prøvd en musikk cd (nei ikke mp3)? *edit* Off topic Passerte 1000 innlegg Endret 16. august 2006 av VikinGz
VikinGz Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 viss det er en eldre maskin så måtte man vell ha en slik lydkabel fra dvd-spilleren til lydkort/hovedkort
Salamence Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 (endret) 1. Jeg har prøvd PowerDVD, WMP, divx. Men det virker ikke i noen. 2. Ja. Lyden virker på alt annet enn DVD 3. Ja. Har spilt av alle slags cd-er. 4. Det er ikke gammel maskin, men ja, jeg har sånnen lydkabel. Har det noe å si om den står der selv om jeg kansje ikke trenger? Endret 16. august 2006 av Salamence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå