Pingo68 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hei. Har rerollet en rogue, som nå er lvl 10. Skal nå igang med questen Snatch and grab hvor jeg skal pick pocket Master Mathias Shaw. Så langt så greit. Men hvordan i hule gjør jeg dette? Sniker meg inn bakfra? Target'er han også trykke jeg pick pocket? De gangen jeg har prøvd så havner jeg kun i slagsmål, uten at jeg får gjort unna selve pick pocketen :-( Takker på forhånd for all hjelp.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 haha Det samme gjorde en venn av meg, helt til level 35 Target den med høgre museknapp, i stedet for venstre. Da skal det gå
Pingo68 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Takker. Skal prøve det nå. Ble akkurat drept for n'te gang :-)
Pingo68 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Funket ikke noe spesielt bra gitt. Tror kanskje jeg burde holde meg til en klasse som er litt lettere å håndtere :!:
John Keats Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Kan du ikke bare drepe han? Mener å husker det funker på hordesiden.
Licht Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Snatch and grab hvor jeg skal pick pocket Master Mathias Shaw. Du skal da ikke pickpockete Mathias Shaw, om det faktisk er det du prøver på.
knux Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 pickpocker er jo bare å gå hen til moben bakfra, eller bare slik at du ikke blir sett, så trykke på pickpocket knappen... enklere blir det ikke :/
Pingo68 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Fant ut av det :!: Gikk nesten et halvt lvl i å trene opp dette Kunsten var å venstreklikke på npc'en som jeg skulle "loote". Så klikket jeg pick pocket, deretter beveget jeg meg bort til vedkommende slik at jeg enten stod bak vedkommende eller på skrå bak ved siden. Trykket så pick pocket igjen. Voila, så var questqjenstanden min. Etter det lille jeg har prøvd så virker det å spille rogue ganske så komplisert med kombinasjoner med mere. Skjønner ikke hvordan dere klarer å gjøre ting så raskt som dere gjør.
Rookie_NO Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Vel, det er bare i de tidligste rogue questene du møter på noen utfordring. Hvis du sleit med å pickpot'e så gled deg til du skal til tårnet i barrens og hilse og stjele... Hint: Ta med deg en venn med litt høyere lvl for å slippe frustrasjon. Når du kommer til lvl 14+ så blir ALT mye enklere (sinister spam, finishing move, rinse & repeat...) Endret 16. august 2006 av Rookie_NO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå