Gå til innhold

En tur til Sognsvann


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Fine bilder :)

Du har sikkert gjort deg opp en mening om hva du vil prøve annerledes neste gang, og jeg vil anbefale deg å variere fokus litt. Har du brukt autofokus på enkelte bilder?

Lenke til kommentar
Fine bilder :)

Du har sikkert gjort deg opp en mening om hva du vil prøve annerledes neste gang, og jeg vil anbefale deg å variere fokus litt. Har du brukt autofokus på enkelte bilder?

6681382[/snapback]

 

Mja - bestemt meg og bestemt meg. Har egentlig ikke øye for slik. Har mest erfaring med bilfoto så det er liksom det jeg har holdt på med. Jeg har brukt autofokus på noen av dem ja. Er ikke det bra eller? Hvordan tenker du på når du sier variere fokus?

Lenke til kommentar
Jeg har brukt autofokus på noen av dem ja. Er ikke det bra eller?

6681520[/snapback]

Det er ingenting i veien med autofokus. Jeg tror det noadmin ville fram til var at du burde vært mer bevisst på hvor du legger fokusplanet og hvor dypt det skal være.

 

Det er for mange bilder til at jeg orker å kommentere dem ordentlig, men du har helt tydelig betraktet motivene fra flere vinkler og slik valgt gjennomtenkte komposisjoner, selv om de ikke alltid fungerer like bra. Ellers lider de av en del tekniske feil, som store overeksponerte partier og motiver som er undereksponert (f.eks. statuen).

 

Om du vil ha en dypere kritikk av bildene dine bør du legge ut ett bilde du liker godt, fortelle litt om det og gi oss din egen mening om bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...