Samtron87 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Vi driver en server på arbeidsplassen min. På maskinen ønsker vi å installere en nyere versjon av Norton antivirus, og for å kinne installere en ny versjon, må den gamle slettes. Og det er her problemer oppstår! jeg går inn på Add & Remov og velger uinstallasjon av Norton. Uinstalleringen starter, men etter en liten stund går "progress" linja tilbake og de kommer opp en feilmeldingsboks, som sier at det har oppstått: "A fatal problem and the instalation is abortet". For det første så skal jeg ikke installere Norton, jeg skal avinstallere Norton. Er det noe som har vært borti noe av det samme!? Hva kan være feil, hvorfor er det en fatal feil? Hjelp vil bli sagt stor pris på! På forhånd takk
tvv Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Vi driver en server på arbeidsplassen min. På maskinen ønsker vi å installere en nyere versjon av Norton antivirus, og for å kinne installere en ny versjon, må den gamle slettes. Og det er her problemer oppstår! jeg går inn på Add & Remov og velger uinstallasjon av Norton. Uinstalleringen starter, men etter en liten stund går "progress" linja tilbake og de kommer opp en feilmeldingsboks, som sier at det har oppstått: "A fatal problem and the instalation is abortet". For det første så skal jeg ikke installere Norton, jeg skal avinstallere Norton. Er det noe som har vært borti noe av det samme!? Hva kan være feil, hvorfor er det en fatal feil? Hjelp vil bli sagt stor pris på! På forhånd takk 6677576[/snapback] Du har forhåpentligvis stoppet virusprogrammet før du prøver å avinstallere - at det står installer når du avinstallerer er ikke uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå