Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med router


Anbefalte innlegg

Hei! håper jeg får svar på dette.

 

Har en TopCom Xplorer 874B router og et adsl abonnement fra Telenor.

 

Jeg hadde problemer med min adsl så jeg trykte på "reset" under routern etter dette funket ikke internetten lenger hvordan skal jeg få fikset dette?

 

har også et problem til med et annet abonnement fra Bluecom.

internett funker fint men når jeg går på et online spill så mister jeg hele internetten etter et par runder,noe som vet hva det kan være?

 

trenger virkelig svar og blir veldig glad hvis jeg får hjelp

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner ikke jeg til routeren din/modemet ditt, og jeg kan ikke finne det på Topcoms sider eller på Telenors sider. Uansett; du må legge inn brukernavn og passord på nytt, samt sette den i riktig modus (router eller modem). Gå til online.no og søk etter 871bt - der står det forklart hvordan du setter den i riktig modus (alt ettersom om du har router fra før eller ikke). Mye mulig at den bruksanvisningen på onlines sider ikke stemmer overens med ditt modem, men verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Nå kjenner ikke jeg til routeren din/modemet ditt, og jeg kan ikke finne det på Topcoms sider eller på Telenors sider. Uansett; du må legge inn brukernavn og passord på nytt, samt sette den i riktig modus (router eller modem). Gå til online.no og søk etter 871bt - der står det forklart hvordan du setter den i riktig modus (alt ettersom om du har router fra før eller ikke). Mye mulig at den bruksanvisningen på onlines sider ikke stemmer overens med ditt modem, men verdt et forsøk...

6676494[/snapback]

 

ok,skal prøve

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvorfor i det hele tatt trykte du på "reset-knappen"? Når du har gjort det vil alle instillinger bli satt slik som når du først fikk routeren. Du trenger bare legge inn den samme infoen som du gjorde første gangen.

Lenke til kommentar
har fått konfigurert routern men jeg har fortsatt det andre problemet med at internett detter ut når jeg spiller online dette gjelder ALLE online spill.

trenger hjelp!

Hva kan være grunnen? det funket i hele vinter!

6686549[/snapback]

Det er ikke lett å gi et sikkert svar på dette.

Kanskje er internettforbindelsen din mindre stabil enn den var.

 

Kanskje spiller du andre spill nå enn du gjorde i vinter? Mange hjemmerutere har problemer med å håndtere store mengder UDP-pakker.

 

Det er veldig kjedelig å ha slike problemer, men har du mulighet til å låne en ruter av et annet merke for en rask test?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...