ATI vs GeForce 11 Report post Posted August 14, 2006 I begynnelsen gikk rankingen rimelig fort. Nå er jeg Corporal og har ennå halvparten igjen til jeg når neste rank og jeg spiller som aldri før. Er det meningen at det skal tregere ettersom man får høyere ranker? Eller er det bare jeg som må henge i? Quote Share this post Link to post
Joachricar 14 Report post Posted August 14, 2006 (edited) krever jo mer poeng og det for å gå opp i neste rank.... søk etter deg selv på www.bf2s.com der står det hvor mye poeng og det du trenger Edited August 14, 2006 by jokkeman Quote Share this post Link to post
Anders Voldsund 0 Report post Posted August 14, 2006 Eller her, der står alt om stats og litt til. BF2-stats Quote Share this post Link to post
.tomf 0 Report post Posted August 15, 2006 Krav til basic aviator badge: "IAR: 10 minutes in an Airplane" Sammenhengende, eller 10 minutter til sammen(på en runde) ? Quote Share this post Link to post
Zyko 0 Report post Posted August 15, 2006 Krav til basic aviator badge:"IAR: 10 minutes in an Airplane" Sammenhengende, eller 10 minutter til sammen(på en runde) ? 6680245[/snapback] IAR = In A Round. Så ja, i en runde... Quote Share this post Link to post
bulldog 8 Report post Posted August 23, 2006 I begynnelsen gikk rankingen rimelig fort. Nå er jeg Corporal og har ennå halvparten igjen til jeg når neste rank og jeg spiller som aldri før. Er det meningen at det skal tregere ettersom man får høyere ranker? Eller er det bare jeg som må henge i? 6675215[/snapback] Hehe hvis du synes det går tregt etter corporal kan du se langt etter å bli general ihvertfall. Er nå selv first sergeant og synes det er en liten bøyg å komme videre. Se på http://ubar.bf2s.com/ranks.php og se på poengkravene så forstår du at det ikke kommer til å gå like fort som det gjør nå.. :-) Quote Share this post Link to post