St_Solid_Snake 0 Report post Posted August 14, 2006 sliter på Ghost Recon Advance Warfighters! hvis noen av dere kan hjelpe meg hadde det vært fint;) er på et oppdrag der jeg skal ødelegge 2 Anti-Air kjøretøy....Får beskjed om å trykke "mouse 2" og alt det tullet der:P at jeg skal bruke Crose-Com til å få " Air Support " men, jeg trykker og trykker.. men skjer det noe?? neeeeeeeeeei da:P så snille er dem ikke på det spillet. er det noe jeg har gått glipp av? send svar til mads90haugerud@hotmail.com Quote Share this post Link to post
Xecuter 158 Report post Posted August 14, 2006 (edited) Det er en liten glitch i spillet der. Du må loade tilbake til et tidligere punkt og gjøre det ett par ganger. Det kan også hjelpe og be tanksene dine skyte dem når du selv står langt unna. Det funket for meg på 360. Edited August 14, 2006 by Xecuter88 Quote Share this post Link to post
St_Solid_Snake 0 Report post Posted August 16, 2006 Det er en liten glitch i spillet der. Du må loade tilbake til et tidligere punkt og gjøre det ett par ganger. Det kan også hjelpe og be tanksene dine skyte dem når du selv står langt unna. Det funket for meg på 360. 6675725[/snapback] jeg har det til PC da Quote Share this post Link to post
Xecuter 158 Report post Posted August 17, 2006 Det er en liten glitch i spillet der. Du må loade tilbake til et tidligere punkt og gjøre det ett par ganger. Det kan også hjelpe og be tanksene dine skyte dem når du selv står langt unna. Det funket for meg på 360. 6675725[/snapback] jeg har det til PC da 6689824[/snapback] Samme løsninga skal funke. Quote Share this post Link to post
St_Solid_Snake 0 Report post Posted August 17, 2006 Det er en liten glitch i spillet der. Du må loade tilbake til et tidligere punkt og gjøre det ett par ganger. Det kan også hjelpe og be tanksene dine skyte dem når du selv står langt unna. Det funket for meg på 360. 6675725[/snapback] jeg har det til PC da 6689824[/snapback] Samme løsninga skal funke. 6691485[/snapback] ok;) takker og bunkker Quote Share this post Link to post
91runar 0 Report post Posted November 24, 2007 Det er en liten glitch i spillet der. Du må loade tilbake til et tidligere punkt og gjøre det ett par ganger. Det kan også hjelpe og be tanksene dine skyte dem når du selv står langt unna. Det funket for meg på 360. <{POST_SNAPBACK}> jeg har det til PC da <{POST_SNAPBACK}> Samme løsninga skal funke. <{POST_SNAPBACK}> ok;) takker og bunkker du må huske at mouse 2 = skroll da! det tenkte ikke jeg på;P Quote Share this post Link to post
TomaTo 0 Report post Posted November 25, 2007 Jeg byttet om Cross-com knappen fra mus til "knappen-til-høyre-for-1"-knappen. Funker mye bedre. Quote Share this post Link to post