Gå til innhold

Bore og brønntekn. Hvordan er det å jobbe offshore


Anbefalte innlegg

har tenkt å søke meg på Bore og brønnteknikk kurse på Stavanger Offshore skole til høst. jeg gjør dette pga jeg ikke fullførte helt siste åre tegning forg og farge så jeg fikk ikke noe studiekompetanse til å søke meg inn på noe universiteter. så jeg tenkte at jeg kunne ta kurse i Bore og brønnteknikk å jobbe i nordsjøen resten av live mitt. men må ærlig si at jeg ikke har helt tenkt 100% godt gjenom om hva jeg gjør eller om jeg virkelig har lyst til å jobbe i nordsjøen resten av live mitt.

Så det jeg lurte på om dere som jobber som noe av dette kunne fortelle meg om hvordan det er og hva det egentlig går ut på osv.

 

takk :thumbup:

 

Emnetittel er endret av moderator.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
har tenkt å søke meg på Bore og brønnteknikk kurse på Stavanger Offshore skole til høst. jeg gjør dette pga jeg ikke fullførte helt siste åre tegning forg og farge så jeg fikk ikke noe studiekompetanse til å søke meg inn på noe universiteter. så jeg tenkte at jeg kunne ta kurse i Bore og brønnteknikk å jobbe i nordsjøen resten av live mitt. men må ærlig si at jeg ikke har helt tenkt 100% godt gjenom om hva jeg gjør eller om jeg virkelig har lyst til å jobbe i nordsjøen resten av live mitt.

Så det jeg lurte på om dere som jobber som noe av dette kunne fortelle meg om hvordan det er og hva det egentlig går ut på osv.

 

takk  :thumbup:

6670490[/snapback]

 

 

Å jobbe på plattform kan være hard til tider. Det er lange skift, og som regel 2 uker om gangen.

Endret av framoeng
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ingen prob det, tar dette kurset nå jeg.

 

Videre kan man utdanne seg innen teknisk fagskole 3år, for å stige i gradene. Man utdanner seg i friperiodene så man slipper å miste inntekt.