Gå til innhold

Spill PC - Intel Dual Core ca 15k


Anbefalte innlegg

Har nå hatt min gamle maskin i 4 år + , og ettersom eg vil spele Battlefield 2 med nåke bedre grafikk enn det eg har nå , har eg funne ut det er på tide med nåke nytt, så eg lurte på om nokon kunne gi meg litt tilbakemeldinger på oppsettet som eg har funne fram til her.

 

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=32790

 

Maskinen brukest hovedsakligt til speling, og nå går det somsagt for det meste i Battlefield 2.

 

Har ingen planen om å overklokke maskina ettersom eg har null peiling på dette , og forventer at når eg "kaster vekk" 1500+ på ein maskin skal eg sleppe det :D

 

Intel Core Duo skal eg ha , og har valgt E6600 pga pris i forhold til det du får igjen, gidder ikkje kaste vekk mykje meir før en E6700.

 

Men skulle gjerne hatt tilbakemeldinger på det eg har valgt og eventuelle ting Dykk meiner bør forandrast på dette oppsettet.

 

Hadde tenkt å kjøpe raptor disk i tillegg , men trur ikkje eg kjem til å merke den store forskjellen, so kan heller forandre dette ein seinare gong vist det skulle vere nødvendigt , har lest litt på forumet her og forhøyrt meg med andre som meina at dei delane eg har valgt er bra og bør passe sammen.

 

Har skjerm , tastatur , mus og slikt , treng bærre midi tårnet med alt inni.

 

Tenkte på å kjøpe to skjermkort av samme typen å køyre ilag , men eg trur at eg får go nok grafikk med det kortet eg har valgt, og kjøper heller eit til ein gong seinare etter x1950 har komt og alt blir billigare uansett.

 

Men somsagt , skulle gjerne hatt innspel på oppsettet og eventuelle feil manglar , ting Dykk meinar eg treng i tillegg , kan gå opp eit par tusen i pris , men de billigere de bedre :thumbup:

 

På Førehand Takk For Hjelpa :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på Hovedkortet, det har noen spesielle PCI slotter, og er nok ikke laget for bruk i Spill PCer. Ikke 100% på at det støtter COnroe heller.

Dette: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=311207 er nok mer tenkt til spill Pc, og er blant de aller beste Conroe hovedkortene+ at det koster litt mindre.

Disse minnebrikkene: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=350908 skal være nesten like bra som de du hadde satt opp, bare uten LEDs og 600 kr. billigere, tror ikke de er verdt alle de ekstra kronene.

Ellers ett meget bra oppsett, gode, solide komponenter, og masse ytelse.

Lenke til kommentar

Jo takk før d alexkl :D

 

gidder ikkje kaste vekk meir på den nå Diddern , kjøper heller extream når den verte litt billigare :thumbup:

Joda du får sjå etter meg på Battlefield , spela mykje på Tv2 serverane :dribble:

Heite nåke med Bottolf der også , så u finn meg nok :tease:

ps: jævla bra den med klistere , skal legge inn ka ej he på gamle pc`en ut i veka ej , slik dokke får sjå ka ej he måtte slete med i lengre tid no :p

 

 

 

takk Watercool , har skifta over til det hovedkorte du fant , så gjenstår det bærre å fine noken som har dual core 2 og kan selge meg det , er ute etter å bestille snarast muli , kjem heim frå sjø på Onsdag , og er ute etter å spele då ;):w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...