Gå til innhold

www.lapzone.com en trygg side?


Matmoms

Anbefalte innlegg

Hallo. Skal kjøpe meg en AC adapter til min dell Inspiron 5100 ettersom den gamle holder på og gå i stykker(i ledningen). Jeg har funnet den adapteren jeg skal ha på www.lapzone.com

 

Jeg lurer derfor på om dette er en trygg og seriøs side og handle fra(etter min mening virker den temmelig seriøs men man kan jo aldri vite), noen som har noe peiling eller noen erfaringer?

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren.  Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning?

6668890[/snapback]

 

 

Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd

6668919[/snapback]

 

lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig

Lenke til kommentar
Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren.  Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning?

6668890[/snapback]

 

 

Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd

6668919[/snapback]

 

lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig

6668926[/snapback]

 

 

Det kommer ann på hvor bra man lodder/beskytter det svake punktet det.

Men, prøv å bytt hele ledningen først da.. Om det går.. Husk strekkavlaster om det er et svakt punkt !

Lenke til kommentar
Ledningen begynner og bli gåen rett ved der ledningen går inn i adapteren.  Hvis det er en smal sak og fikse, vil det si at det går ann og åpne adapteren og sette i en ny ledning?

6668890[/snapback]

 

 

Ja, evt. lodde der det er dårlig kontakt /brudd

6668919[/snapback]

 

lodde går ann ja, men da kommer det ikke til og tåle noe særlig

6668926[/snapback]

 

 

Det kommer ann på hvor bra man lodder/beskytter det svake punktet det.

Men, prøv å bytt hele ledningen først da.. Om det går.. Husk strekkavlaster om det er et svakt punkt !

6668935[/snapback]

 

Tror ikke dette er bare bare heller. Pluggen som sitter på ledningen som skal inn i pcen er en spesiell plugg som bare er på dell laptoper. så om jeg bytter ledningen har jeg ikke noe plugg på den nye ledningen :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...