Aleksander-yo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 JA! Jeg har blitt vampyr! Uansett hvor jeg sov eller venta lurka den en jævel rundt hjørnet som converta meg. Så jeg bare føyde meg etter det og har smått begynt å tilpasse meg livet som vampyr. Men jeg syntes det ble for ille å gå rundt å feede bare for å få "avhengigheten" ned igjen, så jeg bestemte meg for å ta den vampire cure tingen. Endte opp hos hu kjerringa som skulle lage den, og jeg har skaffa hu alle ingrediensene hu trenger. SÅ! Når jeg prøver å prate med hu så abre sier hu at jeg skal gi henne alle ingrediensene Men det har jeg jo gjort! Herregud.. Noen som har hatt samme problemet? Er det noen mulighet for å resete questen? Eller bare gjøre noe rart så man ikke blir vampyr lengre?! JEG BEGYNNER Å BLI LEEEI! Selvom det er kult å se i mørket
............... Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) Les sticky! Søk på forumet, mange som har spurt. Her! Injoy.. Endret 13. august 2006 av beneiro
xersess Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 du må gjere eit quest som heiter vampire cure, eller noko slikt. bruk gamefaqs, der står alt om questet PS: når du skal slost med vampyrer må du alltid ha potions of cure disease med deg, den må drikkast før du skal sove, for da blir du vampyr.... mvH xersess
Smooth Ceiling Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 (endret) Jonulf skrev en guide for folk som har blitt Vampyr, og linken kan finnes bl.a. i min sig og i sticky-tråden. Det er ingen grunn til å måtte ty til sider på engelsk når det er skrevet en masse hjelp om Oblivion i dette forumet Hvordan bli vampyr, eller bli kvitt svineriet. (rettet formulering) Endret 18. august 2006 av Sundiver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå