Sr_Draco Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) Kommentarer til dette prosjektet postes her. Om dere har noen formeninger om oppsettet mitt og/eller overklokkings potesialet det gir, så er dere hjertelig velkommen til å kommentere dette. Draco Endret 13. august 2006 av Sr_Draco
Klekkus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Herlig kabinet og vannkjøling, skulle bare ønske jeg hadde råd til et sånt kabinett jeg også. Gleder meg til å få se fremgang. Du har vel ikke vurdert å tegen planene dine i sketchUp? Tror faktisk de har en ferdig model av kabinettet ditt på ccs.jazzle.co.uk
Sr_Draco Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 (endret) Herlig kabinet og vannkjøling, skulle bare ønske jeg hadde råd til et sånt kabinett jeg også. Gleder meg til å få se fremgang. Du har vel ikke vurdert å tegen planene dine i sketchUp? Tror faktisk de har en ferdig model av kabinettet ditt på ccs.jazzle.co.uk 6666507[/snapback] Godt forslag, skal se om jeg får satt meg inn i det... "Edit" Som sagt så gjort... Da har jeg lært noe nytt i dag jeg også. Endret 13. august 2006 av Sr_Draco
krolf Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Stå på Sr_Draco, skal følge med på din tråd jeg også. Morsomt at vi bruker samme kabinett. ( kanskje ikke så rart heller med tanke på plassen i det ) For prøve å sette meg inn i SketchUp, de skissene var jo bra. Lykke til! mvh. Kristian
Sr_Draco Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 (endret) Stå på Sr_Draco, skal følge med på din tråd jeg også.Morsomt at vi bruker samme kabinett. ( kanskje ikke så rart heller med tanke på plassen i det ) For prøve å sette meg inn i SketchUp, de skissene var jo bra. Lykke til! mvh. Kristian 6680009[/snapback] Sketchup var ikke så veldig vanskelig kom jeg fram til, bare veldig tidkrevende. Jeg brukte nesten en hel ettermiddag på lage den. Men det var morsomt, jeg har aldri prøvd å tegne noe i tre dimensjoner på pc før. Siden din er også interessant krolf, regner med at jeg kommer til å følge med på den. Endret 16. august 2006 av Sr_Draco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå