Gå til innhold

WoW Guess Pass Key med Gamecard payment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, fikk låne et Guess Pass Key-kort av en tjommi og tenkte jeg skulle prøve det i 10 dager. Da jeg installerte gikk alt fint, men det kom ingen mulighet for å putte inn koden, slik som det står i instruksjonen på kortet. Da prøvde jeg å lage en account på www.wow-europe.com. Da jeg hadde puttet inn Authentication Key (guess Pass key) der jeg skulle og hadde skrevet min kontaktinformasjon, kom payment-menyen. Tenkte at jeg kunne betale med gamecard når den tid kom, men det var visst ikke en mulighet for det. Bare Visa og JCB og Visa Electron osv... Nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre, for accounten krever en payment-method.. Noen som vet hva dette kan skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Post det i wow forumet.

(siden jeg er så grei: du må skrive inn visa/mastercard/whatever kortnummer og litt stæsj, dette er _bare_ for bekreftelse av at du ikke er enda en av de goldfarmerne som skal reklamere for gullselging.

Skrevet

Det du kan gjøre, er å registrere Visa kortet ditt, når du har spilt 10 dager og bestemmer deg for at du vil fortsette (forutsatt at du faktisk vil :wee:), kjøper du deg fullversjon og skriver inn retail koden. Når du har gjort det, tar du bare cancel current subscription og kjøper deg et gamecard. Da blir ingenting trukket av kontoen din.

Skrevet

ah ok. men dette forutsetter at jeg har et visa-kort. ikke alle, spesielt ikke dem under 18 år, har det. Så teknisk sett så trenger man å være over 18 for å teste wow i 10 dager... Lame? Ja det syns jeg. Men det er vel ikke opp til meg å bestemme. Blizzard har vel en grunn bak dette vedtaket også. men takker for hjelp igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...