Gå til innhold

Hva skal til får å kjøre SLI på Asus P5W DH Deluxe


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har altid trodd det har vært sånne uofisielle drivere og diverse sånne ting som får det til å funke ...

 

Tar jeg feil ?

6656213[/snapback]

 

Det eneste du trenger er drivere som ikke aktivt løser ute muligheten for SLI. Med andre ord, eten drivere før versjon xxxx (husker ikke hvilken versjon de startet med denne låsen, men det var nylig), eller modifiserte drivere (du finner diverse slike som er blitt ulåst på guru3d.com).

 

SLI på dette kortet funker utmerket. Ingen problemer. Har sett mange slike systemer kjøre uten trøbbel, og skal selv sette opp et SLI system på P5W DH.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Fett! Men vil det ikke hemme full utnyttelse hvis man bare har 8x+8x? Seff vil det bli høyere ytelse enn med bare ett, men...

 

(Syntes det forresten var dårlig av Big_Sam på XS.org å fjerne filen etter et par dager, når jeg fant tråden halvannen måned etterpå :shrug: )

6706744[/snapback]

 

8x holder lenge for alt utenom 2 x 7950gx. Da begynner det å bli litt lite (men du mister heller ikke mye her). Neste generasjon med kort kan fort bli en annen situasjon, spesiellt om det komemr dual-versjoner av disse også (og det gjør det sikkert).

 

Men... nå er jeg rimelig sikker på at p5w har 2 x 16 lanes da. Nå fikk du meg plutselig i tvil.

 

Her fannt jeg noe:

http://www.hexus.net/content/item.php?item=6427&page=2

 

Kortet har 2x16, men det står 2x8 crossfire support hmm.... lurer på den begrensningen bare ligger i software løsningen da. Godt mulig du vil kunne utnytte 2x16 på et SLI opplegg siden portene faktisk har kretsene på plass.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...