Stig-Arne Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 0028:C0059C8D er feilkoden, dette oppstår da jeg lar maskinen stå en stund for så å bruke den. Dette skjer bare i et spesielt program DD Transport. Noen som kan hjelpe meg å lokalisere feilen ?
lohelle Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Leste litt rundt.. de postene jeg fant med denne feilen hadde alle et fellestrekk... HP 1220C skriver.. har du en slik ? da er det nok driverproblematikk.. du sier at den har stått en stund.. er ventemodus aktivert ? kan da være den driveren som ikke starter skikkelig etter PC'n har vært i ventemodus.. Håper dette er det som er problemet hos deg! :smile: så problemet med en med annen HP skriver også..
Stig-Arne Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 jeg har en HP 1200 skriver. Nei maksinen går ikke i ventemodus. Det kan skje når tid som helst egentli men bare ved at maskinen har stådd i ro ett par minutter. Det er godt mulig at det er skriverdriveren som fusker litt. Takk for hjelpen til nå :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå