Gå til innhold

Norton antivirus 2002 subscription service


Anbefalte innlegg

Ville bare kommentere det med formateringen..Jeg formaterte ikke fordi norton var utgått, for det var den ikke, det var fordi det hadde blitt endel på maskinen som ikke virket lenger og som heller ikke ble bedre av reinsstall. Ble egentlig overassket selv over at de ikke på noen måte hadde registrert at jeg hadde hatt den før.. Men det er vel mye jobb å legge inn alt pånytt igjen da..ville nok heller også betalt 95,- for å unngå det ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare kommentere det med formateringen..Jeg formaterte ikke fordi norton var utgått, for det var den ikke, det var fordi det hadde blitt endel på maskinen som ikke virket lenger og som heller ikke ble bedre av reinsstall. Ble egentlig overassket selv over at de ikke på noen måte hadde registrert at jeg hadde hatt den før.. Men det er vel mye jobb å legge inn alt pånytt igjen da..ville nok heller også betalt 95,- for å unngå det ja..

Lenke til kommentar

Forumet er tregt, så vær tålmodig istedet for å trykke to ganger på send-knappen.

 

For å spare seg en formattering, så er 90-100 kroner billig. Når det i tillegg er et program som beskytter deg mot ubehageligheter som NAV, så sier det seg selv at det er verdt pengene. Vi har alle råd til de pengene uansett.

Lenke til kommentar

Hallo... det koster bare 10 dollar for ett års oppdateringer når du har kjøpt programmet fra før. 10 dollar... er 75 kroner eller noe. Er det ikke verdt å bruke 75 kroner i året for å holde maskinen din virusfri?

 

Hvis du planlegger å ordne dette gratis på en eller annen måte (piratkopiere eller lignende) så vær klar over at du ødelegger for oss som faktisk betaler ved at det blir dyrere for oss ærlige sjeler. ikke mange som er særlig happy for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...