Gå til innhold

Hvilken rank gir 400.000 honor points?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kommer an på hvor mye de andre har ja. Jeg gikk såvidt opp til rank 7 (fra rank 6) med nesten 300 000 honor sist uke. :/

Skrevet
Kommer an på hvor mye de andre har ja. Jeg gikk såvidt opp til rank 7 (fra rank 6) med nesten 300 000 honor sist uke. :/

6653020[/snapback]

Da er jeg jaggu meg glad jeg ikke spiller på den serveren du er på. 25000 honor var det som trengtes for å nå rank 7 for min del (Nordrassil).

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Damn, viste ikke at det var så lett å ranke på andre servere. Får se hvordan det blir etter 1.12, hvis det ikke blir bedre migrerer jeg.

Skrevet

Det er store forskjeller ute å går fra server til server. Er du på en etablet server med masse farmers sliter de som er casuals og ikke kan sitte 24\7 å spille.

Eksempel fra meg selv. På Burning Legion hadde jeg 75% på rank 10 baren til rank 11. Spilte i premade på slutten alt jeg kunne, opp til 6 timer hver dag. Dro inn 475k den uken, og endte opp med standing 365 og 95% til rank 11.

Da slutta jeg.

Ranket opp til 10 med presten min på Moonglade, lå aldri over 120k i uka men det holdt enkelt. Lå aldri dårligere enn standing 10 med presten. Brukte 6 uker opp til rank 10 med den. Men så begynte det noen pvp folk på servren som spilte 24/7, slutta på rank 10, da man stadig trengte mer og mer for å komme videre.

Warrioren tok det 14 uker opp til rank 10..

Skrevet (endret)

Du mister 20% rank (rank 14 = 60k eller noe, husker ikke helt - standing) hver uke, det har ikke noe å si hvor mye honor du har, men "standing" - iforhold til de andre på serveren.

(*krysse fingrene på at jeg ikke kom med noe feil info*)

Endret av Andreaz_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...