Gå til innhold

Qtek 8300/8310 vs Nokia E60


Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg har en nokia e60 nå som jeg er veldig fornøyd med. men har nå bestemt meg for å kjøpe meg en musikk telefon og vurderer qtek 8300, men har noen spm angående denne.

 

Nokia e60 er klargjort for VoIP, har qtek også lagt inn dette på 8300/8310?

 

hvordan er det å sende sms med Qtek'en? jeg er en storbruker når det kommer til sms og er veldig kresen på dette. Er den rask på tastene og rask med å sende, eller bruker den lang tid på å sende sms sånn som Sony Ericsson telefonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia e60 er klargjort for VoIP, har qtek også lagt inn dette på 8300/8310?

Vel, den har innebygd Wifi, og da er det bare softwaren det gjennstår på.

Det er ikke noe innebygd VoIp program på den, men et program som Woice finnes.

Det er også rykter om at Skype vil lage en versjon for Windows Mobile Smartphone.

 

hvordan er det å sende sms med Qtek'en? jeg er en storbruker når det kommer til sms og er veldig kresen på dette. Er den rask på tastene og rask med å sende, eller bruker den lang tid på å sende sms sånn som Sony Ericsson telefonene?

 

Jeg gikk i fra Nokia og til Qtek.

Overgangen var litt sær (tar litt tid å komme inn i nye systemer).

Nå etter at jeg er blitt en Windows Mobile traver, synest jeg den er veldig rask å sende SMS med.

Apropo SMS: Det er ikke mulig å lage egne mapper for SMS viss du er en som ønsker det. Det finnes derimot andre SMS programmer som fikser det, men de jeg har prøvd har vært for inviklet.

 

Tastene er gode de! Litt lett for å komme borti f.eks direktetast for Kontaktliste ect. mens du skriver. Det som imidlertid er så fint med Windows telefoner er at du har en egen "tilbake" pil, som tar deg tilbake til det (programmet) du drev med tidligere..

 

 

Skal du ha en ny mobil (og er forberedt på en god stund med forumspørsmål (fordi du ikke skjønner noe som helst av dingsen)) så anbefaler jeg den på det sterkeste.

 

Muligheten med en slik telefon overgår alt av konkurrende telefoner

Lenke til kommentar
Nokia e60 er klargjort for VoIP, har qtek også lagt inn dette på 8300/8310?

Vel, den har innebygd Wifi, og da er det bare softwaren det gjennstår på.

Det er ikke noe innebygd VoIp program på den, men et program som Woice finnes.

Det er også rykter om at Skype vil lage en versjon for Windows Mobile Smartphone.

 

hvordan er det å sende sms med Qtek'en? jeg er en storbruker når det kommer til sms og er veldig kresen på dette. Er den rask på tastene og rask med å sende, eller bruker den lang tid på å sende sms sånn som Sony Ericsson telefonene?

 

Jeg gikk i fra Nokia og til Qtek.

Overgangen var litt sær (tar litt tid å komme inn i nye systemer).

Nå etter at jeg er blitt en Windows Mobile traver, synest jeg den er veldig rask å sende SMS med.

Apropo SMS: Det er ikke mulig å lage egne mapper for SMS viss du er en som ønsker det. Det finnes derimot andre SMS programmer som fikser det, men de jeg har prøvd har vært for inviklet.

 

Tastene er gode de! Litt lett for å komme borti f.eks direktetast for Kontaktliste ect. mens du skriver. Det som imidlertid er så fint med Windows telefoner er at du har en egen "tilbake" pil, som tar deg tilbake til det (programmet) du drev med tidligere..

 

 

Skal du ha en ny mobil (og er forberedt på en god stund med forumspørsmål (fordi du ikke skjønner noe som helst av dingsen)) så anbefaler jeg den på det sterkeste.

 

Muligheten med en slik telefon overgår alt av konkurrende telefoner

6658239[/snapback]

 

hehe.. kjøpte meg en nokia e60 for en stund sia, men den tar det jo år og dag å sende sms med.

 

finne meg en kveld, og sette meg ned med mobilen og manualen.. er litt teknisk av meg selv så skal nok gå bra.. :) da er det ny tlf når jeg får lønning.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...